Hypermesis denne gangen også:(

*sparkling*

Katteelsker
Mailykke <3
Da ble jeg lagt inn på sykehuset i går. Samme shit som sist jeg var gravid. Bare kaster opp, dehydrert, høye ketonverdier i urinen, lavt BT, svimmel og slapp. Kroppen min tåler bare ikke å være gravid. Med lillemor holdt jeg på til dagen jeg fødte, så jeg håper at jeg slipper så lenge denne gangen. Ha en fin dag jenter. :)

Uff:( god bedring, håper behandlingen på sykehuset hjelper.

god bedring

God bedring.

Uff masse god bedring snuppa <3

Masse god bedring :)

Huff! Det må være så grusomt. Håper du blir tatt godt vare på på sykehuset. Håper du slipper å ha det sånn til barnet kommer :(

God bedring! Håper du får det bedre og slipper unna grusomheten tidligere enn du gjorde sist! :)

Goda och positiva tankar till dig!
Hoppas på att det går bättre denna gång!

Takk jenter. Nå går vi mot tredje natt her. Litt ensom. Mannen har hjulpet meg i dusjen med hårvask og flette ( har veneflon i hver hånd så litt vanskelig med hår) og det var deilig. Føler seg en del freshere da:) ellers så ligger jeg på barsel, og det er 1000 ganger bedre enn sist. Da lå jeg på gyn:/ fikk se en vilter krabat på ultralyd. H*n klarer seg mer enn nok :)

Så bra :) deilig å få seg en dusj, det er vanskelig å føle seg fresh på sykehus, m godt du har det bedre. Masse god bedring videre :)

Back
Topp