Hyperemesis

LIVVV

Andre møte med forumet
Flere enn meg som sliter med hyperemesis? Ligger innlagt på dag 8 på Haukeland.. får mye væske intravenøst og fått lagt inn sonde som jeg får næring i da jeg har kastet opp all mat og drikke.. :( føles litt håpløst, men henger i!! Men fy søren så det tar på kroppen og humøret. Er 9+5 i dag, og krysser alt jeg har for at det går over til uke 12-14:meh:
 
Jeg gjør ikke det, men ville bare sende deg styrke klemmer og ønske deg god bedring :love7
 
Jeg har heldigvis sluppet unna. Ønsker deg god bedring! Håper virkelig du slipper å ligge sånn noe særlig lenger :smiley-angelic003:Heartred
 
Kjære deg!:Heartred
Så sykt slitsomt dette må være for deg!
Du er flink, sterk og tapper! Hold ut!:love7:notworthy

mange klemmer herifra :Heartred
 
Flere enn meg som sliter med hyperemesis? Ligger innlagt på dag 8 på Haukeland.. får mye væske intravenøst og fått lagt inn sonde som jeg får næring i da jeg har kastet opp all mat og drikke.. :( føles litt håpløst, men henger i!! Men fy søren så det tar på kroppen og humøret. Er 9+5 i dag, og krysser alt jeg har for at det går over til uke 12-14:meh:
Jeg har ikke kommet dit enda (håper det aldri skjer), men jeg hadde hg med nr1. Hos meg var det verst mellom uke 12 og 16. Men jævlig før det også altså, men da klarte jeg å drikke litt mer enn to spiseskjeer vann hver dag. Gikk ned 15 kg frem til uke 16. Men det magiske var at resten av svangerskapet var formen kjempegod. Jeg var i riktig god form og kunne gjøre alt jeg ønsket ❤️

Jeg har super medfølelse med deg ❤️❤️ Det er den verste perioden i mitt liv ❤️
 
Back
Topp