Jeg nærmer meg 12 uker nå og de siste ti ukene har jeg tviholdt på håpet om at det vil bli bedre etter 12 uker. Men det virker bare å bli verre 
Jeg er ut og inn på KK for væskebehandling, går på en cocktail av kvalmestillende og føler meg så motløs når legene sier at det kan gå helt opp til 16 uker før jeg kjenner bedring. Siden jeg har vært og er så dårlig (siden uke 2), måtte jeg ikke bli overrasket om jeg var blant den ene prosenten som er dårlig løpet ut.
Håper noen som har slitt med det samme kan si at de ble bedre etterhvert som ukene gikk? Jeg trenger et halmstrå å gripe fast i, alt kjennes håpløst ut om dagen.
Jeg er ut og inn på KK for væskebehandling, går på en cocktail av kvalmestillende og føler meg så motløs når legene sier at det kan gå helt opp til 16 uker før jeg kjenner bedring. Siden jeg har vært og er så dårlig (siden uke 2), måtte jeg ikke bli overrasket om jeg var blant den ene prosenten som er dårlig løpet ut.
Håper noen som har slitt med det samme kan si at de ble bedre etterhvert som ukene gikk? Jeg trenger et halmstrå å gripe fast i, alt kjennes håpløst ut om dagen.
Som går igjennom dette på ny, mange av dere, til tross for hva dere har vært igjennom tidligere. Jeg føler meg supersvak i disse dager, som om det å være gravid ikke er noe for meg. Jeg er så utrolig dårlig største delen av døgnet, med bare få øyeblikks lyspunkt, og jeg holder på å gå på veggen av å være konstant kvalm OG kaste opp en god del. Vet det kunne ha vært verre, vet damer har vært igjennom dette siden årenes løp. Men det føles ikke som en trøst for min del når jeg står oppi det nå. Og jeg har ikke lyst til å sutre, men ja - jeg synes det er helt uutholdelig om dagene. Senest i dag tenkte jeg, som vanligvis ikke bryr meg så mye om religion o.l. - "pokkers Eva, som måtte friste med det jæv*$% eplet til Adam og lot oss få dette som straff! Ikke nok med mensen og alt det fører med seg en gang i måneden i årevis, men også graviditet med alle drittsymptomene og den grusomme fødselen. Og alt det der straffes vi kvinnfolk med pga. et eple!!!"