Hyperemesis.....

BabyUndercover2016

This mom makes beautiful babies;-)
Oktoberskatter 2014
Var hos legen på jordmorsenteret idag, og fikk sykemelding til 29. april og diagnosen hyperemesis, så da var det konstantert. Visste det egentlig med tanke på hvor dårlig jeg har värt, fikk noen medisiner og skal fortsette med akupunkturen. Noe dritt dette her, og håper ikke dette skal vare svangerskapet ut, som det gjorde med förstemann.

Har også det.. Men får væske intravenøst 3 ganger i uken av hjemmesykepleien etter jeg kom hjem fra sykehuset, og formen begynner å gå oppover! :) God bedring!

Har også det.. Men får væske intravenøst 3 ganger i uken av hjemmesykepleien etter jeg kom hjem fra sykehuset, og formen begynner å gå oppover! :) God bedring!
Godt å höre at formen din er blitt bedre, håper det bare fortsetter oppover. God bedring til deg og :-)

Åh nei, god bedring! Jeg skal ikke klage skjønner jeg. Alltid noen som har det hakket verre :P

-Taster fra appen-

Takk allesammen. Skal på ny akupunkturbehandling imorgen, håper på litt bedring fra gang til gang. Er hakket bedre enn jeg var för förste behandling, så det ser jo lyst ut. Lever i håpet.

Huffameien, kjenner jeg skal være glad for at jeg bare har vært kvalm, men ikke har kastet opp.

Masse god bedring! :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Uffda, håper du slipper kvalmen gjennom hele svangerskapet! God bedring :)

Uff, føler med deg. Ligger sjølv heilt strak ut på sofa/senga og er blitt sjukemeldt ut denne mnden også pga intens kvalme... håper det gir seg snart, men eg har mine tvil, då det varte heile svangerskapet med første mann.

God bedring jenter, var sykemeldt med hyperemesis gravidarum i tre uker, heldigvis blitt mye bedre nå, så blir bare kvalm når jeg er veldig sliten.

God bedring; ) jeg sliter veldig med kvalmem selv. Kaster opp hver eneste dag. Gjort i 4 uker nå. Det tar så på. Både på kroppen og psyken. Begynner å bli litt deppa jeg . Dette er mitt første svangerskap og klarer ikke å se gleden lenger. hvordan holder dere ut? har det vært slik i alle svangerskapene deres?

Back
Topp