Hyperemesis ved forje svangerskap, hva nå?

Tutta1987

Forelsket i forumet
Snøfnuggene 2018
Hadde noen av dere ekstrem svangerskaps kvalme/hyperemesis ved forje svangerskap?
- Når kom kvalmen? :depressed:
- Ble du innlagt på sykehus? :facepalm:
- Tanker om kvalmen denne gangen? :finger:
- Har du fått forebyggende tips denne gangen? :hungover:
 
Jeg hadde det sist ja. Det kom i uke 4 da.. var innlagt på sykehus flere korte opphold. Og varte til babyen ble født.
så er veldig spent på hva som skjer denne gangen, men jeg holder meg positiv og håper det går greit selv om jeg vet at sjansen er der.
 
Hadde det i første svangerskap. Kom som et skudd i uke 6. Var inn og ut av sykehus i 5 uker. Fikk afipran kvalmestillende.

Lyset i tunnelen er at svangerskap 2 hadde jeg bare vanlig kvalme. Ikke oppkast en eneste gang ;) ;)
 
Sniker. Hadde det sist, og fikk det mye verre denne gangen. Vært en del ganger på sykehuset for intravenøst. Helt jævlig! Ikke flere barn på meg!
Kom omtrent samtidig begge gangene.. uke 6 og varte til rundt uke 20..
Men noen slipper jo unna, så får virkelig håpe du er en av de :)
 
Sniker:)
Hyperemesis begge gangene, kom i uke 6 og 7.. ble innlagt på sykehuset fra uke 13 til uke 19..
 
Jeg får gå opp på loftet og finne papirene fra forje svangerskap :angelic: Husker ikke helt når kvalmen kom, tror det var uke 9/10, ble lagt inn i uke 12 etter å ha gått ned 11kg. Var litt inn og ut med ble inne frem til uke 16 og så slapp kvalmen.
 
Var aldri innlagt men hadde oppkast døgnet rundt fra ca uke 6-7 og frem til fødsel i uke 31.. venter spent på om det blir likt denne gangen..
 
Jeg er så uggen om dagen. Om jeg sitter eller ligger er det ok, men når jeg beveger meg så kommer uggenheta/små kvalmen. Hva kan man gjøre for det?
Skal servere i konfirmasjon i dag sammen med foreldrene mine og har ikke fortalt de det enda. Håper jeg klarer meg ok igjennom dagen :bag:
 
Back
Topp