Hyperemesis og medisinering

Blomsterpike94

Forelsket i forumet
Hei, er det noen som har erfaring med kortison?
Jeg har prøvd alle uten hell, og nå har de satt meg på kortison.. jeg er veldig skeptisk tll å ta det som gravid, men hvis det er slik at jeg blir frisk så må jeg kanskje…:arghh:

Hei, er det noen som har erfaring med kortison?
Jeg har prøvd alle uten hell, og nå har de satt meg på kortison.. jeg er veldig skeptisk tll å ta det som gravid, men hvis det er slik at jeg blir frisk så må jeg kanskje…:arghh:
Lurer på hvordan det gikk med deg? Prøvde selv metylprednisolon, dessverre hadde det skuffende effekt for meg. Fikk de første dosene IV og resten i tabletter.

Lurer på hvordan det gikk med deg? Prøvde selv metylprednisolon, dessverre hadde det skuffende effekt for meg. Fikk de første dosene IV og resten i tabletter.
Samme med meg, ingen effekt dessverre… gikk tilbake på largactil, så stoppet jeg med de brått og fikk en skikkelig hard avtrapping…. Så nå er jeg tilbake på xonvea og iv væske hver dag fra hjemmesykepleien

Samme med meg, ingen effekt dessverre… gikk tilbake på largactil, så stoppet jeg med de brått og fikk en skikkelig hard avtrapping…. Så nå er jeg tilbake på xonvea og iv væske hver dag fra hjemmesykepleien
Det er så vondt når det står på ❤️ jeg hadde Hickmankateter og TPN hver dag, det var en gamechanger for meg. Da orket jeg i alle fall mer enn å bare ligge på sofaen, selv om jeg enda kastet opp. Hadde også væske inn, men ikke hver dag siden det er væske i TPN også. Fikk også opplæring sånn at jeg kunne administrere det selv, slippe å være avhengig av hjemmesykepleien. Hvor langt er du på vei? Du har min medfølelse.

Back
Topp