hyperemesis og dehydrert

Venterispenning

Forelsket i forumet
Septembermødre <3
Nå er jeg så sliten av denne kvalmen.. blir så utslitt av å konstant være kvalm og å få alt jeg prøver å svelge i retur..
ble innlagt på tirsdag.. var vist kraftig dehydrert. .
alt ser ut til å være bra med spira selv om det er veldig tidlig.
Ååå!! Må bare klage litt.. er så lei..
får dårlig samvittighet ovenfor sønnen og mannen. Savner de og kjeder meg..
men gud så bra et helsetilbud vi har!

Bra du får god oppfølging :-) Skjønner at dette er en tung tid for deg, det kan vel (snart håper jeg) bare bli bedre :-) God bedring! !

Ja, de er veldig flinke her:-)
Har egentlig litt godt av å bli "tvunget" til å slappe av litt. Det er ikke så lett med en snart 3åring hjemme:-p
takk for det:-)

Uff, ja, skal ikke være enkelt dette her! Jeg er også forferdelig kvalm og føler meg som en zoombie for tiden. Litt tørr jeg også, men fikk beskjed hos legen om å først prøve å drikke små mengder hele dagen, så skulle hun vurdere oppvæsking til uka hvis det ikke bedret seg. Har noen timer på kvelden der det er litt bedre og jeg takler å få i meg bittelitt mat, ellers går det bare på vann med sitron her....... Junior på 4 er hos pappaen sin denne uka og jeg ligger rett ut. Spent på hvordan neste uke skal gå..... Føler meg ikke akkurat som noen supermamma for tiden!! :-p Krysser fingrene for at jeg slipper så mange ukene med slik kvalme, men bare 6+5, så kan vel vare en stund enda...... :-/ Sist var jeg også veldig kvalm, men da var det ille bare et par timer fra morgenen, så er litt demotivert nå jeg også.....

Bra du får god oppfølging, og så får du bare tenke på at det er bra for de hjemme at du får hjelp. Og at det snart blir bedre og da har du noen måneder på å kose deg med gutta du har hjemme OG den voksende magen! :-)

En liten trøsteklem fra meg!

God bedring!
Ja den kvalmen er slitsom... Er plaget med den jeg også, men ikke fult så ille. Har begynt å få i meg mat igjen.
Legen anbefalte å spise lite og ofte og det funker. Men morgenkvalmen er forferdelig..
Drikker litt vann med sitron, spiser eple, gulrot eller tar meg en sterk tyggis når kvalmen er på det verste. D hjelper faktisk litt på meg. Men vist det ble verre skulle jeg kontakte legen igjen. Men håper det går over snart. Tilbringer mye tid på sofaen. Føler meg litt slapp.

God bedring!! Eg var innlagt for da samma for nåken veke sio. Fekk 8 liter væska og gode kvalmestillande! Men superkjedlig å ligga på sjukehus. Men da va til god hjelp å da va verdens beste pleiara der:-)

god bedring.

Takk alle sammen:-) Går greit. De er så snille med meg. Kan ønske meg akkurat det jeg har lyst på av mat. Har spist masse kiwi i dag. Det roet faktisk kvalmen litt:-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

God bedring, blir nok bedre nå som du får næring rett i blodet ;)

Back
Topp