Hyperaktiv mageboer!

Stjernen

Betatt av forumet
Sensommerbarna 2016
Er det flere som har svært aktive små i magen? I dag har min vært skikkelig bajas og kan umulig ha sovet mye for det har sparket i ett sett hele dagen. Veldig gøy å kjenne så mye liv :)

Her er det enten eller! Enten sover h*n og det er helt stille, eller så er det full fest!! Elsker å kjenne på bevegelsene, men noen ganger kommer det ubeleilig....
(Og en baby som sparker på blæra når man har kraftig blærebetennelse - not good!!!)

Lillemor er helt tullete aktiv i perioder på dagen :o

Her er det enten eller! Enten sover h*n og det er helt stille, eller så er det full fest!! Elsker å kjenne på bevegelsene, men noen ganger kommer det ubeleilig....
(Og en baby som sparker på blæra når man har kraftig blærebetennelse - not good!!!)
Hørtes ikke digg ut! Men vi får være glad de er så aktive, ikke tvil om at det er liv i alle fall :)

Åjada, her er det liv i magen! Litt vel mye til tider også, da det går utover søvn og den lille liker å bruke blæra mi som trampoline :)

I dag har h*n vært ekstrem! Rolig i maks 15min i strekk, ellers har det vært aktivitet fra kl 7 i morges!
Håper det er en roligere kid når den kommer ut.....

Min har dager hvor han umulig kan sove! Også elsker han å sitte i seteleie der inne så innimellom treffer han blæra mi så perfekt at jeg nesten går ned i knestående :p Jeg synes det er litt slitsomt til tider faktisk, men jeg er glad for alt liv jeg kjenner! :) Mens andre dager kjenner jeg ikke så mye til han i det hele tatt.

Back
Topp