Hylskriking

Hegel

Betatt av forumet
Høsthjerter 2017
Har ei lita ei på 12 uker som rundt 16-18 tiden starter hylskriking. Nekter pupp, om jeg prøver skriker hun til hun ikke har noe lyd. Eneste som fungerer er å holde henne og gå rundt mens hun ser framover.
Uansett hvor tidlig vi starter legging så er hun slik. Prøver å starte legging ved første tegn på tretthet rundt 18.
Når hun først tar pupp blir hun rolig.. Men vil ikke tvinge henne på, vil ikke gjøre henne skremt/redd pupp..
Hun begynner også hylskrikingen om hun vil lagt på rygg I løpet av dagen.. Hun har vært forkjølet, men formen er mye bedre nå! Og selvfølgelig tar hun ikke smokk....
Hva kan hjelpe?!
 
Legesjekk? Tenker jo at spedbarn gråter, i dette tilfellet hylskriker, av en grunn. Kanskje greit å utelukke smerte/sykdom før ymse andre forsøk prøves?
 
Tenker også at det kan være greit å sjekke om jun har vondt noe sted. Håper på snarlig bedring!
 
Har ei lita ei på 12 uker som rundt 16-18 tiden starter hylskriking. Nekter pupp, om jeg prøver skriker hun til hun ikke har noe lyd. Eneste som fungerer er å holde henne og gå rundt mens hun ser framover.
Uansett hvor tidlig vi starter legging så er hun slik. Prøver å starte legging ved første tegn på tretthet rundt 18.
Når hun først tar pupp blir hun rolig.. Men vil ikke tvinge henne på, vil ikke gjøre henne skremt/redd pupp..
Hun begynner også hylskrikingen om hun vil lagt på rygg I løpet av dagen.. Hun har vært forkjølet, men formen er mye bedre nå! Og selvfølgelig tar hun ikke smokk....
Hva kan hjelpe?!

Min er også meeeget vanskelig og sutrete fra 17 tiden. Hun er kjempe sint på puppen, sint på flaska, sint på det meste. Jeg har konkludert med at det er en eller annen rar fase hun er i.

Men min er glad og fornøyd resten av dagen. Det høres rart ut at babien din skriker så fælt hver gang hun legges på rygg.

Hadde nok tatt kontakt med helsestasjonen og spurt hva de råder deg til
 
Har du sjekket om hun kan ha låsninger i rygg eller nakke? Kan sjekkes gratis hos manuellterapaut.

Mi kan og være sånn av og til når jeg prøver å gi henne pupp. Men da er hun som regel overtrøtt så det eneste som funker da er å la hu sovne også tilby puppen igjen når hun våkner.
Hvis hun har vondt i magen kan også et par ml med sukkervann hjelpe.

Lykke til, håper det bedrer seg snart.
 
Back
Topp