Hylskriking.

lalita

Gift med forumet
Oktobermirakler 2013
Vi har i snart 2 mnd hatt fast leggetid kl 8. Det har egentlig gått som smurt hver kveld.
Men nå to dager på rad har det vært helt grusomt.
Hun gråter ikke, hun hylskriker. Helt panisk - ikke noe roer henne ned.
Både igår og nå skriker hun (kan ikke beskrives engang, det er virkelig fæle hyl) i strekk i en time før hun helt akutt slukner av utmattelse.
Det gjør så vondt å høre på. Og far i huset blir helt stressa for om noe kan være galt?
Virker ikke som om hun promper heller.

Jeg leste på nett at ved 6-8 ukers alder så kan de ha en skriketopp. Syns min egen skrek litt mer når han var i den alderen, men vet ikke om jeg bare synset siden jeg hadde lest det o_O

Kan godt hende men snuppa er jo femten uker. Og det er panisk-i-ett skriking uten pustepause omtrent.

Snuppa vår har våknet mellom 12 og 1 ett par netter nå med panikk hyling, tar henne opp og bysser henne i søvn igjen innen 30 min maks. Men det er helt forferdelig å høre på....

Ååå... Tullete meg. Jeg leste at hun var 2mnd :P har en like gammel baby selv, men har ikke opplevd det selv (enda...?!) Har og lagt han greit siden han var en mnd gammel. Kanskje hun har fått lakenskrekk? Jeg har ingen råd P gi deg dessverre :(

er jo i den alderen de blir mer bevisst på om mor eller far er i nærheten, kan gråte når mor forlater rommet, blir skeptiske til andre enn de nærmeste osv... merker selv på mini her at han følger meg med blikket rundt i rommet, og gråter dersom jeg "forsvinner" han er også mye mer skeptisk til "fremmede", og liker best de han ser mye...

Min er 5 mnd straks og han har begynt nå. Signerer som over at det kan hende bebisn blir usikker når du forlatwr rommet etc. Jeg må sitte på siden av sengen å stryke han litt, kanskje det er en ide?

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Min er 5 mnd straks og han har begynt nå. Signerer som over at det kan hende bebisn blir usikker når du forlatwr rommet etc. Jeg må sitte på siden av sengen å stryke han litt, kanskje det er en ide?

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app
Jeg gjør det. Alltid gjort det. Har tatt 5-10 min så sovner hun. Nå skriker hun fra sekundet hun kommer inn i rommet.

Back
Topp