gutten min er vanligvis stort sett blid og det har han vært i dag også, sutrer litt innimellom som de fleste babyer gjør og hylskriker har det vanligvis en grunn som sulten, magevondt eller ting som vi får gjort noe med ganske kjapt, men de siste kveldene har han vært ekstra sutrete og i kveld hylskreik han i 1- 1,5 timer i strekk, ingenting som hjalp og hadde ikke de typiske tegnene på magevondt som han pleier å ha...
har roet seg bittelitt nå etter bad og smøring me såpe og olje fra den der bedtime serien og er lagt, men roer seg ikke skikkelig...
det er så ille jeg blir helt fortvilet for han er aldri sånn... hylskriker så han blir rød/lilla, svett og nesten uten pust... får så vondt i mammahjertet at tårene renner hos meg også...
noen son har noen ideer om hva det kan være, evt. hva som kan prøves?
har roet seg bittelitt nå etter bad og smøring me såpe og olje fra den der bedtime serien og er lagt, men roer seg ikke skikkelig...
det er så ille jeg blir helt fortvilet for han er aldri sånn... hylskriker så han blir rød/lilla, svett og nesten uten pust... får så vondt i mammahjertet at tårene renner hos meg også...
noen son har noen ideer om hva det kan være, evt. hva som kan prøves?