hylskriker...:(

mamma10&13

Forumet er livet
Oktobermirakler 2013
VIP
gutten min er vanligvis stort sett blid og det har han vært i dag også, sutrer litt innimellom som de fleste babyer gjør og hylskriker har det vanligvis en grunn som sulten, magevondt eller ting som vi får gjort noe med ganske kjapt, men de siste kveldene har han vært ekstra sutrete og i kveld hylskreik han i 1- 1,5 timer i strekk, ingenting som hjalp og hadde ikke de typiske tegnene på magevondt som han pleier å ha...

har roet seg bittelitt nå etter bad og smøring me såpe og olje fra den der bedtime serien og er lagt, men roer seg ikke skikkelig...

det er så ille jeg blir helt fortvilet for han er aldri sånn... hylskriker så han blir rød/lilla, svett og nesten uten pust... får så vondt i mammahjertet at tårene renner hos meg også...

noen son har noen ideer om hva det kan være, evt. hva som kan prøves?

pakk han inn og rugg han på sofaen.. Har også en som sliter med å falle til ro i det siste, hele leggeseansen tar nå halvannen time, før tok det 20 min... Det er ikke noe koselig..

ja får lage litt sukkervann... nå sovna han litt heldigvis, men veldig urolig, våkner til hele tiden, ynker seg og vrir seg mye fra side til side... så noe er det som plager han... ville jo ikke spise så mye som han pleier på kvelden heller...

ORIGINAL: delphi

ja får lage litt sukkervann... nå sovna han litt heldigvis, men veldig urolig, våkner til hele tiden, ynker seg og vrir seg mye fra side til side... så noe er det som plager han... ville jo ikke spise så mye som han pleier på kvelden heller...

Har du lagt merke til om han har noen favorittside, eller ligger litt skjevt?
Kan vere han har vondt i nakken eller noe som gjør at han har ubehag og ikke klarer å roe seg...

ORIGINAL: Bizarre

ORIGINAL: delphi

Har du lagt merke til om han har noen favorittside, eller ligger litt skjevt?
Kan vere han har vondt i nakken eller noe som gjør at han har ubehag og ikke klarer å roe seg...

vi har lurt litt på det, synes han vrir seg litt mye mot venstre, men det er ikke så mye da...

Når gullet skriker sånn her hjemme, så er det 1 av 3 ting: magevondt, overtrøtt eller "underernært". Altså at hun har fått litt for lite mat (mm) over lengre tid, og at hun kommer til det punktet hvor hun virkelig trenger mer mat. Da er hun omtrent ustoppelig i hylingen sin, uansett hva vi gjør. Har opplevd det 2 ganger nå, da puppene mine tydeligvis ikke følger helt med i svingene...

han sovna heldigvis i går kveld etter et kort kort bad med den der bedtime såpa, innsmøring med den bedtime oljen, 60 ml mat og litt vugging etter at han la seg...
satte meg ved vugga, dytta inn sutten og sang et par nattasanger mens jeg vugga og da sovna han etterhvert, sikkert sliten også da... sovna ca 23- 23.15 og sov til 7.45 i dag og sover igjen nå...

Samme som Kleo her i huset. Når han skriker av sine fulle lunger på kvelden etter at han har spist, rapt (og evt. gulpet bitte litt) og skifta bleie, så er han som regel overtrøtt delux.Det kan gjerne ta ei lita stund før han roer, men han gjør det heldigvis til slutt. Det har hendt at uansett hva vi gjør, sågriner han enda, og da har han grini seg i søvn (har tatt alt fra 5 min. til lengre). Men da sover han dypt også heldigvis [8D]
Vet det er vanskelig å tune ut grining når det er på det verste, får helt vondt i mammahjertet. Men av og til trenger de bare å få grine litt tror jeg.

Back
Topp