Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Solvit
Huff da, ingen koselig nyhet det der! Jeg hadde først og fremst konfrontert han med det og hørt hva han har å si om saken. Ville tatt det derifra! Skjønner godt at du ikke vil bli alenemor! Og du skrev at legen TRODDE du hadde det. Må kanskje få det 100% bekreftet først
ORIGINAL: Frumus.
Huff da, ingen koselig nyhet det der! Jeg hadde først og fremst konfrontert han med det og hørt hva han har å si om saken. Ville tatt det derifra! Skjønner godt at du ikke vil bli alenemor! Og du skrev at legen TRODDE du hadde det. Må kanskje få det 100% bekreftet først
ORIGINAL: Frumus.
ORIGINAL: Isse
Synes du bør snakke me mannen din om det.
Som Solvit sir, få det 100% bekrefta av legen.
Det er jo ikke lett å gå fra hverandre når man har barn i lag.
Sambo var utro mot meg, eg velgte å prøve en gang til. Både for at eg er gla i han og for snuppa sin del.
Han e blitt heilt annaledes nu, han angre som en hund på at han va utro.
hylllll
Vis relaterte tråder: (i dette forumet | i alle forum)
ORIGINAL: gunnemor
ORIGINAL: Isse
Synes du bør snakke me mannen din om det.
Som Solvit sir, få det 100% bekrefta av legen.
Det er jo ikke lett å gå fra hverandre når man har barn i lag.
Sambo var utro mot meg, eg velgte å prøve en gang til. Både for at eg er gla i han og for snuppa sin del.
Han e blitt heilt annaledes nu, han angre som en hund på at han va utro.
sign, men kan man ikke ha hatt det i mange år uten utslag, altså sånn at du ikke automatisk går rundt og er lei deg, trøste, trøste....?? eller er det en annen sykdom jeg tenker på???[8|]
ORIGINAL: bondekone
uff, tror jeg først hadde fått det 100% bekreftet så hadde jeg tatt det opp med ham,
har hørt at det kan ligge i "dvale" før det slår ut,men er ikke sikker på om det stemmer
lykke til videre
ORIGINAL: Isabelles mamma
Jeg har vært te for noe av det samme, så spurte legen om det kunneligge "latent". Med de mente de visst at det kunne gå lang tid før man merket noe, MEN det slo allikevel ut positivt på prøvene. Og du tok vel alle slags slike prøver når du ble gravid sist? Så må jo nesten ha skjedd noe etterpå.[8|]
Uff, ikke noe morro, det der. Men husk, alle kan gjøre feil. Jeg syns ikke utroskap er utilgivelig, det kommer helt an på situasjonen.Mennesker er jo ikke bygd til å være monogame, men man bør kunne greie å styre seg. Hvis ikke SKAL man være ærlig mot den andre parten.
ORIGINAL: leonmamma
ORIGINAL: Isabelles mamma
Jeg tok GU og urinprøver og blodprøver og hele pakka, jeg.[8|]
Ble testa for alt fra HIV til røde hunder.[8D]
Er ikke det vanlig?[:-]
Jeg ble testet for alt mulig ja
sign