hylllll

connygul

Flørter med forumet
Var hos legen sist fred, han trodde jeg hadde klamydia.
Vi har vært gift i 3 år å jeg har vært tofast.
Hva skal jeg gjøre om jeg har det da?
Ikke veldig kult å være alenemor til 2....

Hva hadde dere gjort?

ORIGINAL: Solvit

Huff da, ingen koselig nyhet det der! Jeg hadde først og fremst konfrontert han med det og hørt hva han har å si om saken. Ville tatt det derifra! Skjønner godt at du ikke vil bli alenemor! Og du skrev at legen TRODDE du hadde det. Må kanskje få det 100% bekreftet først

ORIGINAL: Frumus.

Huff da, ingen koselig nyhet det der! Jeg hadde først og fremst konfrontert han med det og hørt hva han har å si om saken. Ville tatt det derifra! Skjønner godt at du ikke vil bli alenemor! Og du skrev at legen TRODDE du hadde det. Må kanskje få det 100% bekreftet først

signerer denne

må bare skyte inn å si at dt faktisk ikke e ille å være alenemor til 2 allså [:D][;)]

håper legen tok feil,for din del... dt værste må jo være å få vite at typen e utro,gjennom legen! [:(]

ånei..uff da!hadde tatt en skikkelig prat med typen,og bedt han være ærlig..lykke til,håper dere finner ut av det.

Hmmmm, det der har jeg opplevd tidligere, men var jo ikke mamma  da....[8|] Ting blir jo litt anderledes når barn er i bildet.
Men min personlige mening er at utroskap er utilgivelig. For meg er det ikke noe som heter : jeg angrer, visste ikke hva jeg gjorde bla bla bla[:)]
Krysser fingrene for deg.

Men kan ikke chlamydia ligge latent i mange år før den bryter løs? Er jo ikke sikkert mannen har vært utro? Du kan ha fått det før dere ble sammen og at det ikke slo ut før nå, hvis du har hatt sex med andre før du ble sammen med han da selvsagt..

Eller tar jeg helt feil?

ORIGINAL: Frumus.

ORIGINAL: Isse

Synes du bør snakke me mannen din om det.
Som Solvit sir, få det  100% bekrefta av legen. 

Det er jo ikke lett å gå fra hverandre når man har barn i lag.
Sambo var utro mot meg, eg velgte å prøve en gang til. Både for at eg er gla i han og for snuppa sin del.
Han e blitt heilt annaledes nu, han angre som en hund på at han va utro.

sign, men kan man ikke ha hatt det i mange år uten utslag, altså sånn at du ikke automatisk går rundt og er lei deg, trøste, trøste....?? eller er det en annen sykdom jeg tenker på???[8|]  

hylllll

Vis relaterte tråder: (i dette forumet | i alle forum)
ORIGINAL: gunnemor

ORIGINAL: Isse

Synes du bør snakke me mannen din om det.
Som Solvit sir, få det  100% bekrefta av legen. 

Det er jo ikke lett å gå fra hverandre når man har barn i lag.
Sambo var utro mot meg, eg velgte å prøve en gang til. Både for at eg er gla i han og for snuppa sin del.
Han e blitt heilt annaledes nu, han angre som en hund på at han va utro.

sign, men kan man ikke ha hatt det i mange år uten utslag, altså sånn at du ikke automatisk går rundt og er lei deg, trøste, trøste....?? eller er det en annen sykdom jeg tenker på???[8|]  

Man kan gå med det lenge uten å merke noe, men tror det er vanskelig å bli gravid hvis du har den??![8|]

hmm..trodde også at det kunne ligge latent  i mange år...
hadde først fått det bekreftet deretter tatt en alvorlig samtale med partner..
krysser fingrene for deg

ORIGINAL: bondekone

uff, tror jeg først hadde fått det 100% bekreftet så hadde jeg tatt det opp med ham,
har hørt at det kan ligge i "dvale" før det slår ut,men er ikke sikker på om det stemmer
lykke til videre

var det jeg mente med utslag...altså at man kan være smittet men symptonfri i mange år....[8|] 

ORIGINAL: Isabelles mamma

Jeg har vært te for noe av det samme, så spurte legen om det kunneligge "latent". Med de mente de visst at det kunne gå lang tid før man merket noe, MEN det slo allikevel ut positivt på prøvene. Og du tok vel alle slags slike prøver når  du ble gravid sist? Så må jo nesten ha skjedd noe etterpå.[8|]
Uff, ikke noe morro, det der. Men husk, alle kan gjøre feil. Jeg syns ikke utroskap er utilgivelig, det kommer helt an på situasjonen.Mennesker er jo ikke bygd til å være monogame, men man bør kunne greie å styre seg. Hvis ikke SKAL man være ærlig mot den andre parten.

jeg tok ingen prøver eller gu da jeg var hos legen og fikk bekreftet graviditeten....gjorde noen andre det??[8|] 

Oj, det hørtes ikke bra ut. Men jeg tror ikke du skal ta sorgene på forskudd, vent på en bekreftelse fra legen, du. Det kan jo være noe annet? Du kan jo alltids nevne det for mannen din, og se etter en reaksjon. Men jeg tror jeg hadde ventet til jeg visste det sikkert, så ikke han føler seg anklaget... Skjønner det er vanskelig for deg...[:(]

Huff da, denne var litt lei[:o]
håper at legen din tok feil.

-krysser fingrene for deg jeg 

jag blev testad för allt sånt på första kontrollen.. urinpröve.. klamydia kan man ha länge utan att få några symptom men den slår ändå ut på pröven med en gång du har blivit smittad..

ORIGINAL: Emmis

Huff da, denne var litt lei[:o]
håper at legen din tok feil.

-krysser fingrene for deg jeg 

signerer

ORIGINAL: leonmamma

ORIGINAL: Isabelles mamma

Jeg tok GU og urinprøver og blodprøver og hele pakka, jeg.[8|]
Ble testa for alt fra HIV til røde hunder.[8D]
Er ikke det vanlig?[:-]

Jeg ble testet for alt mulig ja

sign

Hos oss sa de at det har man sluttet med såfremt man var i ett fast lengrevarende forhold...ja, ja...hmm...[&:]

Back
Topp