Hyling

Åssen hyl er det? Her går det mye i "skravlehyl" og ligger bare å tester stemmen :)

Hehe da er det nok det samme som her :) alle mine 3 har holdt på sånn når de er 4-5 mnd.. så ligger nok i utviklingen :) jeg bare lar har bråke så lenge han virker fornøyd :)

Her er det til tider ekstremt mye frustrasjons hyl. Sånn jeg vil, jeg vil, men vet ikke helt hva jeg vil. Så lenge lille gutt ikke gråter lar jeg han ofte holde på er stund. Når jeg hører at det kommer til å tippe over i gråt eller at han er for frustrert tar jeg han opp. Men det har blitt noen dager der jeg til slutt har stappet han i vogna og gått en tur til bare for å spare trommehinnene mine litt. Verst var det den siste uka før han klarte å snu seg. La seg over på siden med en gang og begynte å hyle, vræle og kave for å få det til.

her skrikes det så det jomer i veggene:) han smiler og koser seg, plutselig setter han i ett skrik:) bare funnet volumknappen, stakkars stemmebånd tenker jeg da, men det er jo bare artig for pjokken:) vi andre får jo nesten kaffen i halsen:)

her skrikes det så det jomer i veggene:) han smiler og koser seg, plutselig setter han i ett skrik:) bare funnet volumknappen, stakkars stemmebånd tenker jeg da, men det er jo bare artig for pjokken:) vi andre får jo nesten kaffen i halsen:)

Hahaha samme som her.. nytter jo ikke å se på tv eller nesten prate sammen når minsten setter igang :P men skal si han sover godt etterpå, så blir nok sliten :) heheh

Back
Topp