hyler

siri01

Elsker forumet
sliten i huet mitt[:o]

flere av nurka her inne som har funnet ut at stemmen kan brukes til å hyle med? martine gjør ikke annet enn å hyle...og hun syns det er super morro[:D] noe jeg kan syns er morro til tider....men ikke heeeele tiden da[:'(]

hehe..ja alexander også har funnet på flere nye lyder i det siste! blant annet en slags grinehyle lyd som han synes er kjempegøy å lage..han kan ligge kjempelenge å hyle [&:] også har han funnet ut at han kan blåse bobler å "spytte"  å lage sånn "billyd" med leppene..så nå når jeg har begynnt å gi han litt grøt synes han det er kjempefestlig å gjøre det, da spruter det grøt overalt ![:)][8D][:@]

Å når vi er ute å kjører bil sitter han bak der å pludrer å hyler å lager såå mye lyder.. han utforsker lydene sine noe veldig når vi kjører!

ORIGINAL: heidisj

hehe..ja alexander også har funnet på flere nye lyder i det siste! blant annet en slags grinehyle lyd som han synes er kjempegøy å lage..han kan ligge kjempelenge å hyle [&:] også har han funnet ut at han kan blåse bobler å "spytte"  å lage sånn "billyd" med leppene..så nå når jeg har begynnt å gi han litt grøt synes han det er kjempefestlig å gjøre det, da spruter det grøt overalt ![:)][8D][:@]

Å når vi er ute å kjører bil sitter han bak der å pludrer å hyler å lager såå mye lyder.. han utforsker lydene sine noe veldig når vi kjører!

det med grøten hørtes kjent ut ja[:D] martine spytter ut grøten hun også....og blåser masse bobler med spyttet sitt....hun lager sånna mamama lyder også[:D] ubevisst selvfølgelig...... merker de blir altfor fort store[&o] men morro også da...bare den hylinga kan slutte snart....for det dirrer jo i husveggene[;)]

Back
Topp