Hyler ved levering i bhg

MorTilSanderOgVetle

Forumet er livet
[&o][&o] Sander har plutselig begynt å gråte å hyle når jeg reiser fra barnehagen. en ansatt må holde han igjen når jg går [:(] Jeg syntes dette er helt forferdelig! Å reise fra han når han skriker mamma. Jeg har snakket med de ansatte om dette, å har blitt enige om å gjøre det kjapt. ta på tøfler å lever. enn å drøye med evt kaffe. Har prøvd dette 2 dager nå, men må vel litt mer tid tenker jeg [&o] Hva gjør dere når dette skjer?
 
Går så fort som mulig..men huff det er ikke noe gøy..men jeg vet hun har det bra det og at hun bare prøver seg for det er stilt så fort vi går ut døren[:)]
 
Sånn er det her og. Men jeg prater litt, gir hujn fra meg og går. så når jeg skal hente vil hun ikke være med. hehe
 
Hadde en sånn periode her også, da var han litt over 2,5 år når det starta og det holdt på i ca 3 mnd. Tror han var inne i en periode der han var redd for det meste, spesielt atskillelse fra oss. Prøvde å forberede han på at han skulle i barnehagen kvelden før, og om morgenen før vi gikk. Koste mye med han og sa vi var glad i han. Drøyde det ikke ut i bhg, men sa klart når og hvem som hentet han. Så kom sommerferien med tre uker hjemme, og etter det var alt greit igjen.
 
Back
Topp