Hyl! Strekkmerker!!

AinaPaina

September 2013 <3
Siste 2ukene av mitt siste svangerskap- DA skal strekkmerkene komme :(:( såå unødvendig!! Fikk ingen sist og nå kommer det en ny hverdag omtrent
Må bare syte litt!
Har dere sluppet unna?

Nei, overhode ikke! Her ser magen herpet ut! Hadde noen fra før av pga rask vektoppgang, og de er sprekt enda mer opp! Huff!:(

Ingen nye denna gangen. Men så ser æ kje ut etter nr1!

Har slippe unna! Enda! *bank i bordet*

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Jeg fikk hele magen full over natta da jeg ar 36 uker på vei med førstemann.. Det syns jeg også var skikkelig unødvendig... Har fått noen nye, eller lengre strekkmerker denne gangen fordi magen er kulerund og har helt annerledes fasong..

:( Så surt! Slapp også unna sist, men det strammer godt nå så spørs hvordan det går denne gang...

Slapp unna!! Hurraaa :)) mn storebror lurer på om det er enda en lillebror inni magen fordi den buler sånn enda haha :p

Storebror mars 2007
Lillebror ventes sept 2013

Sluppet unna så langt, er 4 dager på overtid. Sprekker sikkert opp fem minutter før igangsettelse på dag 12 :angry1

Jeg gikk 16 dager over med min første og de kom self da! Arg, men nå bryr jeg meg ikke så om de!
Når man har kommet seg ned i vekt igjen, så ser det bedre ut! Iallfall på meg :D

Back
Topp