Hygiene produkter

Jeg syns at både kundeklubben til Apotek1 og Vitusapotek er greie. Der har de medlemstilbud på tørre/vårservietter og har ofte kampanjer. Jeg kjøper alt på apoteket.

Jeg syns at både kundeklubben til Apotek1 og Vitusapotek er greie. Der har de medlemstilbud på tørre/vårservietter og har ofte kampanjer. Jeg kjøper alt på apoteket.
Takk. Vitus hadde noen gode tilbud :smug::)

Hva da tenker du på? Man skal vel ikke bruke så mye stæsj på de søte små?

Komplettapotek og 123apotek: oljer, bephanten, inotyol, (sjampo og såpe når de blir større) :) Tørre engangskluter hos Apotek1(6pk for 100kr)

Smokker og f.eks Inotyol får du for en brøkdel av prisen i Sverige. :)

Når det kommer til tørrservietter (jeg bruker ikke våtservietter), så får du gjerne 5-6 for 100,- på ulike apotek, dersom du er medlem. Når det gjelder olje, så er jeg meget kresen på hva jeg bruker på mine. Ikke bare pga atopisk eksem, men også fordi det finnes veldig mye rart i produkter, selv til barn. Finn det du/dere liker, og se på nett, der er det ofte mye billigere.

Liker veldig godt våtservietter fra apotek1, er 6 for 100 alltid på de. Avent smokkene pleier jeg å handle på komplett apotek når det er salg, ellers har vi enda ikke brukt opp alle prøver vi fikk i gratis babypakkene og han er 8 mnd nå.

Komplett apotek på nettet, apotek 1 og Vitus apotek ellers sjekker eg når for eks det er salg på dagligvare butikkene

Nettbutikker som komplettapotek og 123apotek er mye rimeligere enn i butikken.

Back
Topp