hyggelig unge

TulleHøna

Forumet er livet
Det har jeg!! i går pressa han ut magen å sa han hadde sånn tjukk mage som meg :P
og i dag sier han at han skal kaste meg i søppla fordi jeg er så gammal!
koselig det...

Hehe ja de finner på så mangt å si de små :) hehe

Hehe ;) My artig som kommer fra barna :) Eneste jeg syns er vondt er når frøkna virkelig setter seg på bakbeina under legging, 5 år gammel og står på toppen av trappa og roper av full hals ned EG HAAAAAATA deg mamma! Gruer meg til tenårene 8-)

Haha, ja, det er trivelig med sånt! Her går det mye i "Greit! Hvis jeg ikke får lov til...... Da skal jeg ødelegge ALLE klærne dine, også får du ikke komme i bursdagen min" Han er 3,5. Og lykken var stor da jenta kom hjem fra barnehagen i fjor, var forbanna på oss og sa " da skal jeg skyte deg med en EKTE pistol" Man skal få høre mye :)

Åherlighet, hahahaha :-D De er dyrebare de ungene.
Det er litt det verste jeg vet, sånn når det gjelder fremmede unger.
Hater at de skal spørre meg om alt mulig. F.eks, så har jeg utvidet øreflippene mine, så jeg bruker tidvis slike store svarte spiraler, og du skal tro at de er nygsjerrige på det! I tillegg spør mange om "hvorfor jeg har så mange prikker i ansiktet", altså kviser.. Kjempemorsomt!

Hahaha! De er litt i overkant ærlige noen ganger :p jeg hadde med meg fetteren min på stranda. Plutselig står han å peker og roper ut, " ojj, se på Ho der da! HO var feit, Ho". :S da fikk jeg litt lyst til å gå å drukne meg!

Hahah :p Det minner meg om en venninne av meg, når hun var liten, altså for sånn 20 år siden, så var det ikke så vanlig med innvandrere her hvor vi er fra. Så en dag da hun var på butikken med mamman sin, så var det tilfeldigvis en mørhudet mann der også, og venninna mi utbryter, "MAMMA, SE APA!".......... Mamman hennes leita veeeldig etter det hullet i gulvet da, for å si det sånn! Heldigvis for de kunne han mannen ikke så mye norsk, så han oppfatta det ikke selv. Men alle de andre rundt gjorde jo det :p Huff, det måtte ha vært helt forferdelig :p

Hahaha! Gutten vår hadde noen mindre heldige uttalelser i garderoben i svømmehallen.... Var i herregardoben sammen med pappan, da han plutselig pekte og sa veldig høyt "SE PAPPA, SE på den store rompa der" til rompa til en naken mann. Mannen snudde seg, og da utbryter gutten vår "OI! Og se på den lille tissen der!" Samboeren min kunne virkelig ikke komme seg fort nok ut. Stakkars mannen som fikk passet sitt skikkelig påskrevet, og alle de andre i garderoben gikk rundt og forsøkte å ikke le for høyt!

Hahahaha!! vi har mye å glede oss til 

Datteren min utbrøt da vi var på dansingen hennes for noen mndr siden, at selv om pappa ikke hadde hår på hodet(han er skinna), så hadde han hår på tissen.... Litt senere utbrøt hun at mamma hadde baby i magen(lenge før jeg ble gravid). Alle de andre foreldrene, barna og instruktørene fikk jo dette med seg.. Skikkelig gøy når man bor på et lite sted, og det var flere bekjente i rommet som antagelig tenkte sitt...

Back
Topp