HYGGELIG OVERRASKELSE! =)

"Lønneberget"

Elsker forumet
Her om dagen fikk jeg ett foreldre og barn blad i posten.. i en konvolutt fra dem . uten noe brev..
Så jeg tenkte " oj så hyggelig da" ... sikkert reklame..
og tenkte at jeg skulle legge ut ett inlegg her og høre om flere hadde fått .. men det har gått i glemmeboken..
Tittet gjennom bladet og likte bladet kjempe godt!!!! * anbefales *

Så har jeg ikke tenkt noe mer over det....

Men så har jo jeg hatt bursdag.. men ikke fått noe gave fra pappa og dem ( bor i bergen )
.. syns det var litt rart.. men .. kanksje de hadde glemt det ... så har jeg ikke tenkt noe mer på det....

Fikk telefon nå . og han lurte på om jeg hadde fått noe blad i posten...
ja sa jeg... mener du foreldre og barn ?
Ja, du har fått ett års abn av oss = )

ååååååå så glad jeg ble!!!!!! Elsker gaver med litt mening bak istedet for *kjøpersminkegavepakkepåhmfordijegikkevethvajegskalkjøpegave*

og ikke nok med det , så lurte de på om vi hadde fått en barnekoffert .. Det har vi ikke , men den er jo sikker på vei da..
som innmeldings gave ... ååå så kos =)

Så det var en kjempe hyggelig overraskelse , en ellers så hyggelig søndag =) juhu =)

så gøy, altid kjekt med overaskelser...syns f &b bladene er veldigt intressane,mange gode tips og ideer[:)] kos deg med bladet

mener ikke at dere MÅ kommentere ...

men ganske fantastisk at 30 har lest og 1 har kommentert...

misunnelig eller ? HAHAHA ;) hehe .... [8D]

Bare litt overtrøtt her ... ;)

Så koselig

Så koselig [:)] Morro med gaver som er litt annerledes ja!

Så utrolig flott gave!!
Det skal jeg ønske meg til bursdagen min [:D][:D]

Det var en flott gave[:D] Helt enig at det er mye bedre med en sånn gave enn mye annet[;)]

Jeg abbonerer på foreldre og barn og bladet mamma, elsker sånne blader, finner så mye bra tips , fine ting og repotasjer[:D]
Kos deg!![:D]

Back
Topp