HYGGELIG LØRDAGSKVELD..

MariusMamma

Gift med forumet
NEEEEEEEEEEEI - IKKE HELT[:'(]

MANNEN GIKK Å LA SEG KL.20.50, OG HER SITTER JEG DA...MED TO BARN SOM SKAL LEGGES + EN BABY SOM IKKE ER HELT FORNØYD SOM SNART SKAL STELLES & LEGGES HAN OGSÅ.
KAN IKKE SI DET BLE NOE HYGGELIG AVSLUTTNING PÅ KVELDEN[:'(][:'(]

de va en tidig lördagskväll för din man.. =) ja sittter här ensam me gutten min å.. min kära e på jobb.. bartender.. så de blir många ensamma fredag å lördagskvällar för mig =(

ett tips.. när barnen sover.. ta å koka upp en kasserolle med vann å så dampar du ansiktet å tar en ansiktsmask om du har de.. gott å pleie sig själv..

de ska ja göra nu..

maser gjerne masse krem i huden på ansikte før du damper;) da skal du se hvor rent huden bliir ass...selv har vi besøk,er helt utslitt etter å ha laget mat til så mange,så ligger her med varmepute og slapper av...kos deg,gjør kvelden avslappende og koslig

HAR IKKE NOE MASKE...., MEN NÅ ER MINSTEN I SENG OGSÅ - SÅ NÅ SKAL JEG FØRST RYDDE LITT, SÅ SKAL JEG SE OM DET FORTSATT ER NOE PÅ TV.....FINNE MEG LITT BRUS & GOTTERI KANSKJE + TA LITT PIZZA FRA TIDLIGERE I KVELD.
NÅ SKAL JEG SLAPPE AV FØR DET ER NATTA FOR MOR OGSÅ[:)][:)]

Er alene hjemme her også. Mannen er på lønningspils. Lillegutt har vært krevede i dag, oppvaksen står og klærne er ikke lagt sammen... Torsken jeg skulle koke til middag er heller ikke laget... Nå sover lillegutt heldigvis, og nå skal jeg ta fatt på de andre sakerne her. Det blir nok torsk til nattmat i kveld[8|][:)]

Back
Topp