Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *Snoopy*
ORIGINAL: Bambling
Bilder? [:D]
Eg må sende de til noen andre får eg får ikke komprimert de lenger [:'(]
ORIGINAL: Mammapostei!
ORIGINAL: Bambling
Bilder? [:D]
Eg må sende de til noen andre får eg får ikke komprimert de lenger [:'(]
Du kan gjer som meg? Lag et "lukka" album på facebook som kun du kan sjå, så kan du copy paste de inn hit!
Var kjekt ja! [8D]
ORIGINAL: Vinglete Venupi
ja det var veldig koselig[:)]
kjekt å treffe mammene som skjuler seg bak nickene[;)] og ikke minst de søte babisene[:)][:)][:)][:)]
Tror forresten T var høy på baby-inntrykk i dag, for han har vært i kjempehumør hele dagen, og sovnet ikke før halv 9 i kveld (sovner normalt halv 8[;)])
kjekt å treffe mammene som skjuler seg bak nickene[;)] og ikke minst de søte babisene[:)][:)][:)][:)]
Tror forresten T var høy på baby-inntrykk i dag, for han har vært i kjempehumør hele dagen, og sovnet ikke før halv 9 i kveld (sovner normalt halv 8[;)])
Han var så smilende å happy hele veien og han [:D]Skikkelig liten sjarmør hehe [:D]
Han var så smilende å happy hele veien og han [:D]Skikkelig liten sjarmør hehe [:D]
hehe..ja han e ein liten sjarmør..tror han prøvde å sjarmera lille Thea og lille Veni[;)] kjempeherlige babiser[:)]