Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg bruker så og si bare ull dresser jeg.. De er ganske dyre hvis man kjøper de på skikkelig barnebutikker, men finnes billigere alternativer som selges på sparkjøp. Funker helt bra de også.
Jeg er helt avhengig av ull dresser! Elsker de! hehe.
Føler det ikke blir så klumpete og stort.. [:)]
Bruker stort sett ulldressen fra nameit, sånn stripete. Ellers har vi en hjemmestrikka i ull,men begynner å bli liten nå.
Har tatt fram en i tykk fleece i 68,men syns det blir litt mye når hun ligger i vogna.
Er jo snart våååår[:D]
Har en fra nøstebarn.no i ren ull i 68. Men den er veldig varm. så kan ikke bruke den sammen med dun posen. Ellers har vi en bamsedress vi fikk i gave.. men blir ofte for varmt med den også i dun posen!
i vognen bruker jeg bare en strikkejakke, eller en tynn ulldrakt, samme av og til i bilen visst vi skal så langt at bilen blir varm. Ellers så har jeg to bamsedresser, en blå og en brun og en ulldrakt fra nøstebarna når det er kaldere ute, eller når jeg har ham i babybjørnen i butikken.
brukte nesten bare dress når hun var nyfødt frem til 6-7 uker vi - nå har det vært så mildt ute at hun svetter bare hun sitter med strikkejakke og lite pledd over i bilstolen eller ligger i vogna [8|]
har 5 dresser da.. kjøpt på reflex, barnas hus og name it