Hvr store er deres små???

nitalita

Gift med forumet
Hei! Min datter var 2 mnd på mandag. Leste en plass at gjennomsnitslngde på jenter på 2 mnd var 57 cm. Linea er ca.62 cm og ca.5400 gram. Hun var 50 cm og 3330 gram når hu ble født. Hvordan er det med dere andre?

[:D]Njaaa,min er så stor at jeg ikke kan svare-han er jo 12 år! Neida,da han var liten var han utenfor alle skjemaer som fantes,alle er forskjellige.Noen er store,noen er små.
-jeg er også egentlig fra Lillehammer,men stortrives med å bo i Bærum,men det alltid kos å komme "hjem"en tur da...

Oj..kult da.. Eller er ikke helt fra Lhmr ejg da,men Øyer. Skriver Lhmr for det er ingen som vet hvor øyer er..hehe

[:D]Du kan jo være litt "drital" å skrive "Hafjell-innfødt"-da,det er jo mange som har hørt om hyttene der da....Jeg er fra selve LHMR jeg da.Men vi kjørte off-pist i hafjell,lenge før slalombakkene ble bygget.Fra Pellestova-i løssnø,ned til Øyer. Pent sted forresten.
Trives du med å bo i Trondheim?

Jada er fint her da. Samboeren min er fra tr.heim,så han bodde i øyer sammen med meg i 3 år. Flytta oppover i oktober ifjor,og like etter fikk vi vite at Lina var på vei..så det var mye som skjedde på det tidspunktet[:D] Lenge sida du flyttet fra lhmr da? Fint der og da, har alltid sagt at det minner meg om skomakergata!

Har ikke bodd på LHMR på maaange år.Flyttet til Oslo for 15 år siden,og ut til Bærum rett før jr.skulle begyne i første klasse.Ville ikke at han skulle vokse opp mitt i byen. Ville flytte"hjem" til LHMR,men gubben er innfødt Oslo-gutt,så han krevde ødemarkstillegg for å flytte lenger en 2 mil fra sentrum.

Sønnen min var 4910 g og 53 lang da han ble født. Han har alltid liggi foran normalen, men er helt på normalen i forhold til vekta si.

Back
Topp