Hvorrrrrr...

Snuppa87

Betatt av forumet
Ofte skal jeg gi grøt? Lillemann har ENDELIG begynt og spise grøt![:D][:D]

Så han får det en gang om dagen nå... På formiddagen spiser han en stor porsjon og litt melk etterpå..

Så på kvelden drikker han 160 ml med velling og bitelitt melk... og han er fornøyd[:)]

Mennn.... hva er det beste? er det best å gi morgen og kveld eller...? Noen råd??

Sikkert vært hundre spm anngående dette menn... [:-]

skal si deg jeg, at selv om jeg har to barn fra før av er jeg fryktelig usikker selv. en ny opplevelse med hensyn til dette[&:] gir bittelitt grøt laget på morsmelk på kvelden selv. Er pysete på det med mat for vil liksom at alt skal være perfekt. Sier jeg som har en datter som spiste brød før hun var et halvt år[8D]

Vel tenkte egentlig å begynne med grøt på morgenen og, og så etter en uke eller no gi et eller annet midt på dagen.

Om jeg kan kuppe tråden bare ørlitegrann; hvordan lager dere grøten???? bruker dere morsmelk eller mme? (litt lei av melking for får ut så lite og gidder ikke pumpe for å lage en så liten porsjon grøt, lat ja)

ORIGINAL: phoebetutta

skal si deg jeg, at selv om jeg har to barn fra før av er jeg fryktelig usikker selv. en ny opplevelse med hensyn til dette[&:] gir bittelitt grøt laget på morsmelk på kvelden selv. Er pysete på det med mat for vil liksom at alt skal være perfekt. Sier jeg som har en datter som spiste brød før hun var et halvt år[8D]

Vel tenkte egentlig å begynne med grøt på morgenen og, og så etter en uke eller no gi et eller annet midt på dagen.

Om jeg kan kuppe tråden bare ørlitegrann; hvordan lager dere grøten???? bruker dere morsmelk eller mme? (litt lei av melking for får ut så lite og gidder ikke pumpe for å lage en så liten porsjon grøt, lat ja)

Ja, det er ikke så enkelt.. men det finnes vel ingen fasit heller... Får bare prøve oss frem..[;)]

Men hvilken grøt bruker du da? Jeg bruker Nestle den med ris og hvete, og den blander jeg bare med varmt vann og ser an konsistensen.. han virker fornøyd og han liker det så..[:)]

Var på harry tur i sverige jeg da å kjøpte grøt som snuppa synes er kjempe god, med vann da, semper heter den, er med ris & banan. den smaker faktisk litt[:)]

mamma også maser at jeg skal HA i gutten masse mat.. men han er jo mett og fornøyd så jeg venter med og gi han oftere.. var på 5mnders kontroll idag å da sa helsesøster at jeg skulle begynne med fruktmos osv neste gang jeg skulle begynne med noe nytt..

Back
Topp