hvorfor???

CLJ

Glad i forumet
hvorfor aldri noe kjekt på TV når det er lørdag??????[&:] Er jo ofte da også man sitter hjemme, men er visst ikke meningen det.[8|]

vi har barnefri og sitter med hver sin bærbar i hver sin sofa, og skulle ønska d var noe å se på sammen[8|]

Ja, jeg såg faktisk farmen. Men har ikke fulgt med på det enda, så fann ut at jeg kanskje skal begynne med det nå[;)]
Men klokka er jo fortsatt lite og lørdagskvelden lang... nothing to see..

Malleleo: hver sin pc ja.. hehe, er vel sånn det pleier være. Men kunne jo gått en god film om lørdagskvelden, er nå lagd nok av de![&:]

ORIGINAL: Christine...

Det lurer jeg også på. Før var jo lørdagene DEN stor tv-kvelden, men den tiden er tydeligvis forbi ser jeg....

jaaa, det var jo alltid noe kjekt før. Om det så var nrk underholdning for de over 45.. Men det var nå hvertfall alltid noe å se på for å få timene til å gå.. Nå er det bare MØL!

Lørdag er dritt dag på tv.[&:]
Får vel pløy gjennom pc etter noen kule filmer, men gubben har en tendens til å laste ned utrolig dårlig filmer.[:'(]
Nei, akkurat nå føler jeg meg æsjebæsj......har spist for mye snop.[8|][:-]

nå sitter sambo sammen med meg da[:)] ser på hollywoodprogrammet[&:]

har satt på nedlasting da[:D] House, private, og greys da[:D]

ORIGINAL: MalleleoTrådstarter

MEN det kom jo ikke ny greys og private denne uken vel? Jeg har leeengtet, men kom jo ingen i går. Ja, jeg er hektet på alt som kan lastes ned. Og viss jeg kan anbefale, så har jeg begynt med Dexter. Den er kjempekjekk!![:D]

ORIGINAL: bennylure

Lørdag er dritt dag på tv.[&:]
Får vel pløy gjennom pc etter noen kule filmer, men gubben har en tendens til å laste ned utrolig dårlig filmer.[:'(]
Nei, akkurat nå føler jeg meg æsjebæsj......har spist for mye snop.[8|][:-]

Du må laste ned serier! Mye kjekkere!! Da har du flere kvelder med underholdning i stedet for 2 timer.. Selv er jeg ganske oppdatert på mine vanlige. Men får se om jeg har noe på pc`en jeg også![&:]
Men snop er jo godt det. sitter og trykker sjokolade i facen jeg og! [:D]

ORIGINAL: CLJ

MEN det kom jo ikke ny greys og private denne uken vel? Jeg har leeengtet, men kom jo ingen i går. Ja, jeg er hektet på alt som kan lastes ned. Og viss jeg kan anbefale, så har jeg begynt med Dexter. Den er kjempekjekk!![:D]

er noen uker siden vi har lasta ned[8D] vi bruker å ha sånn seriesøndag 1-2 ganger i mnd[8D] og da er d d vi gjør stort sett hele søndagen[;)]

dexter ja? hva handler d omda?

ORIGINAL: CLJ

er noen uker siden vi har lasta ned[8D] vi bruker å ha sånn seriesøndag 1-2 ganger i mnd[8D] og da er d d vi gjør stort sett hele søndagen[;)]

dexter ja? hva handler d omda?

det er jo litt annerledes enn greys da.. MEn Dexter er en seriemorder som også er en politi... hehe, ja noen er korrupte[8D] Men han dreper kun folk som er slemme.. Så han er på en måte en snill seriemorder..[:-] handler litt om livet hans og om jobben i politiet etc. Kan kanskje sammenlignes litt med Sopranos kanskje?! Vet ikke helt om det blir riktig, men..
Jeg har nettopp begynt med den selv, så har ikke sett så mange episoder. Men man kan le av mye, så litt sånn humoristisk serie med litt spesielle tendenser kanskje..
Dåårlig å forklare meg her.. [&:]

Her har mannen pcn på tvn, så vi ser diverse episoder og filmer ofte [:)]

Back
Topp