HVORFOR?!?!?

exene

Glad i forumet
Jeg har de siste dagene fått såkalt dilla. Problemet er at det er på ting som ikke FINNES lenger!!![:@]
Tenker på det HELE tida[:(]
-FRANSKE VAFLER (sånn firkantet kjeks med et slags fyll inni... FINNER DE IKKE!!!)
-PANDABRUS (en grønn brus de solgte da jeg var liten)
-ROSA PANTER BRUS som jeg AKKURAT fant ut at FINS!!!!!! HVOR får man tak i det?!?!!??!?!?

Å jeg som har sukker forbud[:(][:(][:(]

Og sånn grønn brus har de på rema 1000.. Men det heter kanksje tropsik brus eller noe.. men den er i alle fal knall grønn![:)]

åååå no fikk jeg lyst på franske vaffler!!

slik er det her også,fikk lyst på pære is som jeg trudde var ute av markede men var innom rema her i trondheim og da fant jeg den:) nam nam:)

Har fått med meg at det er masse Rosa Panter brus på vestlandet[:@] så jeg tror jeg må innom Meny og spørre om de kan bestille inn[:D]
Den grønne brusen er Tropo men smaker ikke det samme selv om den og er god i små mengder[;)]
Men på en annen side...kan jo være like greit at de ikke selger det jeg vil ha for da slipper jeg de ekstra kaloriene[:D][:(]

Ja, er det ikke typisk at det er sann....

(Kan ikke huske noen av brusene jeg [8|])

Vi har rosa panter brus i Kongsberg på Jafs:P

ORIGINAL: exene

Jeg har de siste dagene fått såkalt dilla. Problemet er at det er på ting som ikke FINNES lenger!!![:@]
Tenker på det HELE tida[:(]
-FRANSKE VAFLER (sånn firkantet kjeks med et slags fyll inni... FINNER DE IKKE!!!)
-PANDABRUS (en grønn brus de solgte da jeg var liten)
-ROSA PANTER BRUS som jeg AKKURAT fant ut at FINS!!!!!! HVOR får man tak i det?!?!!??!?!?

Å jeg som har sukker forbud[:(][:(][:(]

ååå sånn vil jeg også ha!!! eneste plassen jeg har funnet dem på er hjemme på myre..på Esso!! finner ikke her[:(]

Back
Topp