HVORFOR

mmtekea

Forelsket i forumet
MÅ LIVET VÆRE SÅ URETTFERDIG???

BARE ELENDIGHET.

Huff... vet ikke hva jeg skal si.. er ikke så flink til sånt...!
Ja,det er fryktelig urettferdig!![:o]
Men noe som er helt sikkert er at jeg tenker på deg!!

TAKK FOR DET, MEN ER IKKE SYMPATI JEG VIL HA,

MÅ BARE FÅ DET UT ET DTED MEN VET IKKE HVO DERFOR BLIR DET SÅ LETT OG BEKLAGE SEG SÅ MYE HER.

BEKLAGER PÅ DET STERKESTE.

Har du ikke fått tilbud om noen å snakke med på sykehuset? Vil tro det er vanlig prosedyre når man får en slik beskjed...

ORIGINAL: Gæmmis

Har du ikke fått tilbud om noen å snakke med på sykehuset? Vil tro det er vanlig prosedyre når man får en slik beskjed...

Ja,sykehuset har vel noen tilgjengelige,det hjelper sikkert mye mer enn det vi kan gjøre..[:(]
Leit å høre om situasjonen din..[:(]

DET ER FORDI JEG IKKE KLRER og snakkke ansikt til ansikt, det blir for tøft for meg. ja jeg har egentlig mange muligheter men her kjenner ingen meg og da blir det lettere.

jeg er den som pleier og holde ting inni meg jeg er ikke den som klager osv, men etter jeg fikk dødsdommen i går å er ikke tin så lett som mange av dere gjerne vil tro.

prøv å sett dere litt inn i sitvasjonen og tenk om dere skulle dødd ifra barna deres osv. det er ikke en lett tanke, og bare det å dø i seg selv er skremmende.

Huff, det er helt umulig for meg å sette meg inn i din grusomme situasjon - bare tanken på å dø fra barnet mitt så tidlig er uutholdelig [:(]
Jeg synes du må få lov til å tømme deg!
Sender en god klem og håper du får en jul med litt hygge omstendighetene tatt i betraktning..

Det spørsmålet stiller nok mange seg i en slik situasjon.

vil bare si at du kan evnt kontakte kreftforeningen, og høre om de har noen råd eller noen som kan hjelpe.
eller så vet jeg det finnes noe på P 4 som heter gaven, der kan folk ønske ting.

ord blir så tomme i en situasjon som din.

Sender deg en klem i alle fall

ORIGINAL: Gresshoppa

Huff, det er helt umulig for meg å sette meg inn i din grusomme situasjon - bare tanken på å dø fra barnet mitt så tidlig er uutholdelig [:(]
Jeg synes du må få lov til å tømme deg!
Sender en god klem og håper du får en jul med litt hygge omstendighetene tatt i betraktning..

Mange klemmer her i fra

Ja livet er urettferdig [&:]

Huff, jeg vet ikke hva jeg skal si. Du kan ikke prøve å skrive et brev da også levere det sånn at de vet at du trenger å snakke men at du syns det er vanskelig?
Moren min døde av kreft når jeg var 4 år, og jeg skulle virkelig ønske at noen hadde snakket med meg om det. Vi snakket liksom ikke om det i min familie for det var så tungt og vanskelig. Leste i et blad her for ikke så lenge siden om en støttegruppe for barn med foreldre som var kreftrammet. Har du fått noe info om det?

Back
Topp