hvorfor???

Jeg gjør det fordi jeg har hatt 6 spontanaborter og blir derfor fulgt opp!!

Jeg får tidlig UL fordi jeg har gjennomgått assistert befruktning, og da får man UL i uke 7 ca.

Assistert befruktning her også :)

så bra! det er jo godt at di gir ordentlig oppfølging til di som trenger det[:)]

Ukentlig ul og oppfølging her pga diagnosen habituell abort. Blir medisinert i håp om å ikke miste fler denne gangen.

På grunn av mange SA og mistet et fullbårent barn. Så vær glad de som slipper de ekstra bekymringene som det medfører med mange undersøkelser.

ORIGINAL: Håperinderlig..

På grunn av mange SA og mistet et fullbårent barn. Så vær glad de som slipper de ekstra bekymringene som det medfører med mange undersøkelser.

Nå fikk jeg tårer i øya[:(][:(][:(]
For ei nydelig lita jente..[&o]
Mange klemmer til deg..

veldig trist å høre at det er så mange som trenger mye hjelp. håper alt går bra med dere alle sammen og at vi alle kan kose oss med en mai beby[:)]

Jeg gjør det fordi jeg har mistet 3 ganger på kort tid og får ekstra oppfølging denne gangen. OG fordi jeg er såpass gammel (38)[:)]

Jeg får ekstra ul fordi jeg er utreda for barnløshet og legen jeg går til vil følge meg opp. Dessuten går jeg på medisiner for å holde barnet på plass (eller at det skal feste seg da - og det har det jo gjort nå, men legen vil jeg skal gå på det frem til uke 12)

2 tidligere spontanaborter og et svangerskap utenfor livmora så må følges opp...

jeg har hatt to blødninger nå og en tidligere MA så jeg ba om å få det. skal ha ny 5.okt.

På grunn av to sa og en ma...

Assistert befrukting [:)]

Back
Topp