hvorfor..

_Milla_

Gift med forumet
er jeg ulikt på vei på flere nettsteder?
er 3 uker på vei ifølge tickern, 4 uker iølge babyverden og 5 uker på BIM sine sider..

og ført inn samme termindato alle steder...hm..

oki..hm.. så rart..[:D]

men det er fortsatt en uke i diff på babyverden og BIM sin.. og det er jo norske sider..

For på bim skriver de at du er i 5. uke, men på bv skriver de at du er 4 + X uker på vei. Begge deler er riktig, bare forskjellig måte å skrive det på[;)] Forvirrende i begynnelsen...

hehe. åå.. blir helt surrete i hodet jeg[;)]

får vente til første legebesøk før ting er heeelt sikkert..[;)]

F eks er jeg ifølge bim i min trettiniende uke. Her på bv er jeg 38 (uker) + 2 (dager) på vei. Ifølge tickeren min er jeg 38 uker, men det er fordi et svangerskap varer bare 40 uker i usa, ikke 40 uker og 2 dager som her hjemme.. Er dårlig å forklare, men håper du forstår det litt bedre[:D] Tok laaaang tid før jeg fikk dreisen på det[:)]

ORIGINAL: Habib Galbi

hmmm så rart!.. du får da vente til legebesøket ja... og forresten.. Gratulerer så mye med spiren i magen[:)]

tusen takk[:D]

ORIGINAL: Kamel

F eks er jeg ifølge bim i min trettiniende uke. Her på bv er jeg 38 (uker) + 2 (dager) på vei. Ifølge tickeren min er jeg 38 uker, men det er fordi et svangerskap varer bare 40 uker i usa, ikke 40 uker og 2 dager som her hjemme.. Er dårlig å forklare, men håper du forstår det litt bedre[:D] Tok laaaang tid før jeg fikk dreisen på det[:)]

hehe.. regne IQ trimmen detta..[;)]
men det kommer seg sikkert[:D]

Back
Topp