Hvorfor....

Sarah

Elsker forumet
Er det bare skrekkfilmer på tv'en akkuratt i dag når jeg er alene hjemme? alle de romantiske filmene går jo når mannen er hjemme(og han vil ikke se det), og jeg kan ikke se på skrekkfilmer, da døør jeg. Så her er Voice og MTV det eneste som kan stå på[:D] Snakk om pingle.. thihihihi...

Det har vært stille her i påsken da (hittil), ihvertfall nå frem til babyhåp ga oss supre nyheter (nok engang gratulerer)!!!!

Men, hva skal man ta seg til da, uten å sitte her foran pc'en??[:)] Jeg lager kort som jeg selger og i dag har jeg vært veldig produktiv synes jeg, dvs 7 nye kort er produsert. Det er ikke store inntekten, men jeg koser meg med å lage de så det er det viktigste for meg, og siden jeg ikke klarer å benytte alle kortene selv er det jo kjekt å få inn bittelitt penger for det også[;)]

Har dere andre noen hobbyer dere liker å drive med??

Og forresten fant jeg nettopp ut at jeg har maaaaaange innlegg igjen til å få enda en
stjerne .

Hvordan har dere andre jentene klart å skrive så mange innlegg?? Jeg bøyer meg i støvet for dere effektive,aktive og flinke jentene... Jeg er imponerad!!!!

Heisan heisan. så du kjedet deg litt i går.

Min hobby er å male; akvarell, porselen og jeg er også glasskunstner (amatør) og lager glassmykker med mer og jeg elsker å male flotte glassfat Ellers så liker jeg decopage, grønnlandsk perelbrodering og masse mer. Aromaterapi er også et hobbyfelt, både med og uten massage. Tenker på å lage cellulit krem igjen og stramme opp litt før sommeren og få skikk på den tørre huden min også. Hm...også holder jeg på å studerer infertilitet og aromaterapi, er på sporet der hvilke oljer som hjelper mot både det ene og andre.

ORIGINAL: twinanne

Heisan heisan. så du kjedet deg litt i går.

Min hobby er å male; akvarell, porselen og jeg er også glasskunstner (amatør) og lager glassmykker med mer og jeg elsker å male flotte glassfat Ellers så liker jeg decopage, grønnlandsk perelbrodering og masse mer. Aromaterapi er også et hobbyfelt, både med og uten massage. Tenker på å lage cellulit krem igjen og stramme opp litt før sommeren og få skikk på den tørre huden min også. Hm...også holder jeg på å studerer infertilitet og aromaterapi, er på sporet der hvilke oljer som hjelper mot både det ene og andre.

Jøss, dette var ikke rent lite da Twianne, så flink du er. Også spennende med oljer og kremer, jeg trenger både for infertilitet og celulitter[:)]!!! Hva er du utdannet?

Jeg er fult utdannet til sjømann: kaptein og har tidligere seilt som styrmann. Jobbet innen skipping sm skipsagent men nå har jeg tatt i bruk den delen av utdannig som var rettet mot økonomi. Har blitt landkrabbe tilslutt jeg også. Men det var vel ikke det du spurte om, jeg har lært aromaterapi fra bøker, startet med dette og massasje for over 15 år siden, ellers så har min tvillingsøster utdannet seg til aromaterapeut så hun har også gitt meg endel tips. Men morsomt er det jo, hun spørr meg fortsatt om diverse ting selv om hun har gått et år på skole med delvis selvstudium innenfor dette feltet. Men hun er jo flinkere til massasje enn meg da.

Men enkle oppskrifter til enkel massasje kan du få, du kan blande i en billig krem som Spenol den er ren og uten masse rare tulsetningsstoffer, eller du kan bruke mandelolje eller solsikke olje, kommer litt ann på hudtype. Men da må jeg hvite mer om syklusen din hva du trenger, du må hvite el og hvor lang lutealfasen din er, hvordan mensen din er og om livmorslimhinnen din er grei, om du har kalle føtter med mer om du har PCOS; edometrise med mer. Dette blir det mange spørsmål rundt for å få riktig blanding til riktig tidspunkt i syklusen, men jeg tror man ikke skal bruke dette når man går på medisiner til prøverør. men før og mellom forsøkene er greit. ellers så har jeg 2 typer massasje og litt annet stoff som ikke er farlig også.
Da er det opp til deg om du vil ha undersøkelsen her eller vi tar det over PM. Dette kan ta litt tid, med analysen med andre ord.Kinesisk analyse for å få svar på det jeg trenger. angående din infertilitet. Men jeg har ikke prøvd ut dette selv enda, har nettop fått litt mer informasjon rundt infertilitet og aromaterapi. Har analysert meg selv nå. Men det blir nok anbeafaling med både selvmassasjer og akkupunktur fra min side, etter forskningsresultater jeg har lest den siste tiden, akkupresure er også greit og kan gjøres hjemme bare man har punktene. Og slik som varme og eventuelt fotbad er jo enkle saker.

Cellulitt oppskrift med massasje kan du få raskt, men da kommer jeg til å ta noen oljer som er bra for infertilitet i samme slengen, slik at du ikke trenger å handle så mye. Spenol bruker jeg også her, blir ikke så grisete og eit av dette slik at man kan kle på seg fort. Så da trenger du spenol og noen etersiske oljer. Kommer tilbake med dette senere.

Vet du hva twianne, jeg bøyer meg i støvet!!!! Har ikke ord (nesten[;)])

Selv er jeg massør ved siden av "ordentlig" jobben min (innen helse det også), men jeg driver kun med klassisk massasje og idrettsmassasje,samt bittelitt triggerpunkt..

Vi kan godt ta resten på PM[:D] Jeg kan i første omgang prøve cellulitmassasjen din da, siden jeg venter mens om en uke, og skal på riksen om bare 15 dager (jippi!!!!!!)

Sarah da sier vi det, da skal du få opskrift på dette fra meg og hvilken massasje du skal bruke der, jeg har oppskriften på en og du kan legge til maveområdet, men husk da skal du bare massere en retning men det hvet du jo, i sirkelbevegelse, denne går litt på lymfedrenering også mener jeg det var min tvillingsøster sa. Så en PM kommer etterhvert.

Det er godt du kan endel massasje det gjør det jo litt enklere for deg og meg.

Back
Topp