Hvorfor

LilleBall

Forumet er livet
Sitter vi oppe i natten? [:)]

Min unnskyldning er rett og slett at jeg får ikke sove! Så hva er vel bedre enn BV da [8D]

tja si det..

Tror mannen min har veldig lyst til at jeg skal legge meg nå, så jeg burde vel kanskje det[8D]

Jasså [8D] Ikke noe grising i senga nå altså!! [;)][:D]

Tar ikke med meg mat på sengen jeg[8|]

For det var DET du mente, sant??? 

Hi-hi, løper av sted, natta[:D]

Jeg ligger på sofaen inatt siden jeg har 2 syke barn her i huset. Pluss meg selv da. men er ikke lagt unna "sengen" Må bare slå av maskien. Er så ufattelig trøtt for tiden[:'(] Sliter om morningen for å holde øynene åpen. Så jeg får vel legge meg og kanskje få sovet godt.

Håper du og får litt søvn inatt[8|] Kan tenke meg det er vanskelig.Sitter vel med tusen tanker. Sender deg en klem

munter: Ja, det var mat jeg mente ja [;)] Sove godt, snupps!! *smask* Glad i deg!

tipp: Uff, ikke noe kjekt med syke barn [&:] Håper de snart blir friske og ikke minst DU blir frisk!! Masse god bedring! Og mange klemmer [:)] Sove godt, snuppa! Glad i deg!

Blir nok lite søvn og masse tårer.. Jeg trodde jeg skulle ta lettere på det nå, men jeg gjør rett og slett ikke det.. Jeg sitter med spørsmål jeg ikke får svar på og tårene bare renner fritt. JEg vil jo ikke ha det sånn.. men faen da.. hva skal jeg gjøre? [:@][:(]

Kråkemor: Jeg kan bare tenke meg hvor j***** du hadde det!! Du fikk møte han, mens mitt er ett 8uker gammelt embryo [8|] All respekt til deg, vennen, for hvor sterk du er!

Jeg er oppe fordi jeg prøver å bli kjent med den nye tlf min. Neimen ikke lett...

Den nye teknologien altså... Kan bli gal av mindre.

Men jeg har faktisk klart å få litt musikk på den da. Ikke verst til å være meg. Så jeg er litt stolt nå[:)] hihi[:)]

Back
Topp