Hvorfor...?!

MortilTo19

Elsker forumet
Juli13-jentene
Er jeg så dum at jeg ser på ''fødeavdelingen'' på fem rett før jeg vet at jeg skal ut blant folk? :p
I dag ble det født en jente som var i sjokk, så hun pustet ikke.
Tårene rant så klart hos meg og siden jeg hadde sminket meg for anledningen (storsenteret) resulterte det i at jeg nå ligner på Zorro... Ikke helt det ønskede resultatet da jeg sto foran speilet tidligere i dag.
Jenta i serien klarte seg heldigvis fint :) Verre med meg ;)

Hehehe, fort gjort at det kommer noen tårer da, ja ;-)

Det er i det hele tatt "dumt" å se på sånne program, bortsett fra solskinnshistoriene da! :p
Ingen fødsler er jo like, og det beste er å gå uvitende til sin.
Min første fødsel ante jeg ingenting om hva som ventet meg, og jeg bekymret meg derfor ikke. Kan jo ikke bekymre seg når man ikke vet alt som kan gå alt... Så fødselen gikk jo kjempefin! :-)

Det samme med selve graviditeten. Jeg visste ikke så mye om hva man kunne og ikke kunne, så bekymret meg ingentig. Denne gangen vet jeg mer, og er dermed mer bekymret. Slitsomt til tider. :confused:
Alle rådene her og der påvirker en jo.

Men forstår at det kan være litt fint å se på sånne programmer også da, og det ender jo oftest bra! :-)
Du får tørke tårene, finne fram sminkefjerneren, og starte på nytt! :-) Hi hi! :-)

Kose deg på storsenteret da! Titte på babytøy, og glede deg til din egen fødsel! :-)

Det er i det hele tatt "dumt" å se på sånne program, bortsett fra solskinnshistoriene da! :p
Ingen fødsler er jo like, og det beste er å gå uvitende til sin.
Min første fødsel ante jeg ingenting om hva som ventet meg, og jeg bekymret meg derfor ikke. Kan jo ikke bekymre seg når man ikke vet alt som kan gå alt... Så fødselen gikk jo kjempefin! :)

Det samme med selve graviditeten. Jeg visste ikke så mye om hva man kunne og ikke kunne, så bekymret meg ingentig. Denne gangen vet jeg mer, og er dermed mer bekymret. Slitsomt til tider. :confused:
Alle rådene her og der påvirker en jo.

Men forstår at det kan være litt fint å se på sånne programmer også da, og det ender jo oftest bra! :)
Du får tørke tårene, finne fram sminkefjerneren, og starte på nytt! :) Hi hi! :)

Kose deg på storsenteret da! Titte på babytøy, og glede deg til din egen fødsel! :)

Helt enig med deg. Tenker at jeg tar det som det kommer i forhold til fødselen min, liker å se andres fødsler på tv men akkurat hvorfor vet jeg ikke. Synes det er interessant. Både hvordan de forskjellige takler det, jordmødrene osv. :)

Hadde en lang og fæl førstefødsel men jeg håper jo på at denne går bedre og kjappere ;)

Takk for det :) Jeg skal titte litt og kjøpe strømpebukser til prinsessa ;)

jeg må le litt av deg maria2009 - du må ha vært et syn for guder!

Synd du ble trist og lei selvsagt... men jeg ser deg på kjøpesenteret som en Zorro nå, så da kommer smilet frem :)

Back
Topp