Hvorfor?

bakemamma

Elsker forumet
Hvorfor i all videste verden skal det ta så lang tid å få respons fra kundeservice?
Jeg vil veldig gjerne ha tilgang på forumet med firefox igjen. For ikke å snakke om å slippe å komme til søkesiden hver gang jeg prøver å logge på. ( Og ja, jeg bruker kun enter knappen når jeg logger på.)

Med så mye problemer jeg har opplevd her inne det siste halve året, så er det kanskje ikke så rart at folk heller vil bruke Facebook..... Og det er synd, for dette er egentlig en ganske fin side.

bakemamma skrev:
Hvorfor i all videste verden skal det ta så lang tid å få respons fra kundeservice?
Jeg vil veldig gjerne ha tilgang på forumet med firefox igjen. For ikke å snakke om å slippe å komme til søkesiden hver gang jeg prøver å logge på. ( Og ja, jeg bruker kun enter knappen når jeg logger på.)

Med så mye problemer jeg har opplevd her inne det siste halve året, så er det kanskje ikke så rart at folk heller vil bruke Facebook..... Og det er synd, for dette er egentlig en ganske fin side.

Det med svar fra Kundeservice kan jeg bare beklage, og vi satser på å få til en bedre og ikke minst raskere respons fra vår side :-)

Påloggingen inkludert det som har med at en blir sendt til søkesiden, er noe som vi vil ha løst i løpet av januar. Sammen med dette vil vi også se på hvorfor løsningne ikke virker opptimalt i alle de ulike nettleserene.

Trolig et dumt spørsmål, men har du slettet all historikk i nettleseren for så å restarte den og gå til Babyverden.no?

Ikke dumt spørsmål i det hele tatt... Trodde jeg hadde sletta all historikken, men det var noe som hadde klart å gjemme seg. Nå er jeg endelig tilbake med Firefox :-D

Takk for kjapp hjelp her inne :-)

Nå har det skjedd igjen....
Får ikke navigere rundt på forumet, og ja... ALL historikken er sletta. Det var det første jeg gjorde denne gangen.
Nå må jeg bruke IE igjen, og den vil jeg helst unngå. Den er nemlig mye tregere, og får PC'n min til å henge seg helt opp.

Veldig leit at sånn skal skje så ofte, for det gjør at jeg får lite lyst til å fortsette her.

Heisann.

Jeg skal slette cookien din inne på BV. Det medfører at du må logge deg inn med bruker og passord, men så vil det funke til vi har fåt lagt ut en fix på utloggingsproblemet tidlig i kommende uke!

Det med at du ender på søkesiden er borte... :-) i alle fall tror vi det!

Det høres bra ut :-D
Tusen takk :-D

Da er jeg endelig tilbake i Firefox. Føles så mye bedre når ting går fortere ;-)
Tusen takk :-D

Back
Topp