hvorfor???????

CaliGirl20

Forelsket i forumet
i alle dager skal folk krangle og irritere seg over ting her inne og om forskjellige personer..?? kan man ikke heller da si det rett til den personen, og heller ha det hyggelig her inne..??

ORIGINAL: CaliGirl20

i alle dager skal folk krangle og irritere seg over ting her inne og om forskjellige personer..?? kan man ikke heller da si det rett til den personen, og heller ha det hyggelig her inne..??

enig med deg, men jeg mener at når det blir så gale at man må krangle om allt og ingting, da trenger man virkelig å treffe litt folk in real life for å få luftet hjernen litt. [8|]

ja jeg skjønner med ikke på folk som gidder og krangle her inne... ta det heller opp med den personer det gjelder... [:D] hvis det er noen som skriver noe dumt, så la vær og skriv noe der istedetfor... mye bedre a gitt [:D]

nei det syns ikke jeg heller [&o] men men... noen er født kranglefanter... he he

Jeg har igrunn mer sansen for de som tør å si rett ut på en ok måte når noen har gjort/sagt noe det reageres på jeg da[;)]

helt greit og si ifra [;)] men gjør det heller på en stille og rolig måte... [;)] så går det så mye bedre... he he..trur det er litt for mange jenter her inne gitt... he he

ORIGINAL: CaliGirl20

ja jeg skjønner med ikke på folk som gidder og krangle her inne... ta det heller opp med den personer det gjelder... [:D] hvis det er noen som skriver noe dumt, så la vær og skriv noe der istedetfor... mye bedre a gitt [:D]

joda, men når jeg "krangler" her inne så er ikke dette personavhengig. Det er ett utsagn jeg reagerer på og kommer med motargumenter til. Og dette er jo ett diskusjonsforum da. Og da må det jo være plass til flere meninger enn min. Av og til så treffer kommentarene litt bedre enn andre og dermed ett litt kvassere svar. Og når det er så mange forskjellige mennesker på samme sted, ja da er det nesten umulig å unngå at det tar litt av inne i mellom. Noen er mere sårbare enn andre og det sitter ganske mange hormonelle bomber her, som tar "alt" i verste mening enkelte dager.

ja ja... sier bare meninga mi jeg... slitsomt og lese om bare krangling å sånn... men men...

det er slitsomt ass... he he... [:D] er noen som er skikkelig kverulanter her[:D]

jepp [:)] he he... jeg gidder ikke og krangle her inne... sitter her for og hygge meg jeg... ikke for og krangle... som sagt er det for mange jenter på ett sted, og da blir det ofte sånn uheldigvis... he he...  *ler*

Back
Topp