HVORFOR

Charlis

We will date again, Mr.Moet!
er det ikke en sporty, treningsnarkoman etc på den miss'e lista da???????? Den hadde jo JEG tenkt å vinne.... 

MEN FRA SPØK TIL ALVOR... Det bør jo være en post, det er tross alt en del her som kjemper hardt/ har kjempet hardt for å trene seg i form igjen etter graviditeten.....

Just my opinion[:D]

NEKTER å gi fra meg noen tittel her [:-]

MEn andre kan jo får en som ligner...

Miss 30day
Miss trim

Miss Sporty er nemlig min og jeg TVI holder på den.. hehe[8D]

ORIGINAL: Påatt

Miss 30day
Miss trim

Oh really, u wanna fight for it????  Neida, du skal gjerne få beholde tittelen din, men var ikke siste kåring FØR vi fødte?? Folk har jo trent som faen ETTER fødsel, så det BØR bli prisbelønt.. Anyway.. Miss Sporty er jo din, men Miss treningsnarkoman er up for keeps!!![;)]

ORIGINAL: Charlis

Miss 30day
Miss trim

Oh really, u wanna fight for it????  Neida, du skal gjerne få beholde tittelen din, men var ikke siste kåring FØR vi fødte?? Folk har jo trent som faen ETTER fødsel, så det BØR bli prisbelønt.. Anyway.. Miss Sporty er jo din, men Miss treningsnarkoman er up for keeps!!![;)]

hihi
Ja må ikke kødde med min.. trenger den for å holde treningshjulene i gang her[;)]

Miss treningsnarkoman kan noen få ja, eller miss trening, miss jillian, miss lett på tå, miss vektnedgang, miss innsats mot kiloene...

Da nominerer jeg deg til miss treningsnarkoman [:)]

Da kan jeg være Miss Wii, for jeg bare jukse trener på Wii´en [8D]

Miss 30day
Miss trim

hihi
Ja må ikke kødde med min.. trenger den for å holde treningshjulene i gang her[;)]

Miss treningsnarkoman kan noen få ja, eller miss trening, miss jillian, miss lett på tå, miss vektnedgang, miss innsats mot kiloene...

BRA forslag altså, en av de må jo komme inn på lista!! Og til deg, Miss Sporty:Keep up the good work(out)!!

ORIGINAL: Ruby Gloom

Da kan jeg være Miss Wii, for jeg bare jukse trener på Wii´en [8D]

Trening med eller uten Wii, BRA JOBBA!! [:D]

Miss 30day
Miss trim

hihi

BRA forslag altså, en av de må jo komme inn på lista!! Og til deg, Miss Sporty:Keep up the good work(out)!!

I will [:)] Nå har mannen akkurat montert min nye tredemøllen på kjellerstuen, så i morgen skal den testes ut [:)] blir snerte å bare labbe meg ned trappen for en treningsrunde [:)] Nå skal jeg bli knall klar til holmenkollstafetten i mai [:)]

Allright!! Holmenkollstafetten løp jeg i fjor- haha!! Da var jeg godt og vel gravid så jeg fikk den etappen som er rett før bislett stadion, sjarmøretappen på drøye 700 meter - hehe.. men gøy var det!!! Lykke til på stafetten i år! 

Allright!! Holmenkollstafetten løp jeg i fjor- haha!! Da var jeg godt og vel gravid så jeg fikk den etappen som er rett før bislett stadion, sjarmøretappen på drøye 700 meter - hehe.. men gøy var det!!! Lykke til på stafetten i år! 

jeg løp og i fjor [;)] Var vel rett før jeg rundet 12 uker.. ingen viste jeg var gravid.. hehe

Flaks for meg at jeg som hadde ansvaret for etappene, så jeg tok å endret litt så jeg fikk den lille 400m etappen. De andre på laget sjønte jo ingenting når jeg plutselig bare skulle løpe den lille... men da det ble offentlig at jeg var gravid så forsto de litt mer [;)]

I år tar jeg en litt lenger etappe [:)] Skal ha planleggingsmøte neste uke, så får se hvilken jeg skal ta... og så spørs det hvor god form jeg klarer å komme i frem til mai [:)]
Skal du springe i år og?

Jeg vet ikke enda.. Jeg løp med jobben, så hvis de stiller lag i år så blir jeg sikkert med- selv om jeg er i permisjon enda[:D]
Du får være litt steinhard med deg selv og ta den lange greia, fra Smestadkrysset og ned gjennom Vigelandsparken. mener det er en av de lengste.. DA skal jeg komme å heie på deg!!

Jeg vet ikke enda.. Jeg løp med jobben, så hvis de stiller lag i år så blir jeg sikkert med- selv om jeg er i permisjon enda[:D]
Du får være litt steinhard med deg selv og ta den lange greia, fra Smestadkrysset og ned gjennom Vigelandsparken. mener det er en av de lengste.. DA skal jeg komme å heie på deg!!

Er med jobben her og [:)] Var kjempe gøy i fjor så må bare være med i år og[:)]

Hun som løp den lange for oss i fjor kan ikke være med i år, så den er "ledig", men får se... er heldigvis mye flatt og litt nedover den lange etappa.. De virkelig tøffe etappene går jo oppover mot holmenkollen før det vipper nedover.
MEN blir spennende å se hvem som skal være med så vi får et bra lagoppsett. Ikke godt å si hvilken som ender på meg... [:)] Gøy er det iallefall uansett [:)]

Hvis du husker på det, så si fra hvilken etappe du løper da, så skal jeg gi deg min om jeg blir med!! KULT om vi tilfeldigvis løper samme!!!

Det skal jeg gi beskjed om [:)] Hadde vært kjempe stili om vi endre opp på samme [:D]

Back
Topp