Hvorfor

wished baby!

Flørter med forumet
skal det være så jævla vanskelig for mannfolk å bli ilag med ei som har unge fra før av? Det er jo ingen forskjell..[&o]

Vi er da de samme kvinnfolka om vi har unge eller ikke![&o] Å det kan jo skje at det blir et barn på dem i fremtida. Å de tenker ikke på seg selv om de hadde vært i den situasjonen..

Blir så sliten å lei at jeg vil bare grine.. Noe jeg gjør nå..[:(]

Jeg skjønner at det er tungt og vanskelig og trist når det blir sånn. [&o]
Stooor varme- og trøsteklem fra meg.

Men det ER jo faktisk en forskjell - vi har et barn som er "bare" vårt (altså ikke deres også) som vi setter FØRST. Mange mannfolk er jo store barn som er vant til å være førsteprioritet - for for mamma, så for kjæresten - og det er ikke bare-bare å stille seg om til å komme på andreplass.
Det er fryktelig vanlig for menn å bli sjalu og få et litt dårlig forhold til det førstefødte barnet som kommer og "stjeler" oppmerksomheten til partneren, og det stemmer jo helt sikkert for nye menn i mors liv også.

Om man først er stormende forelsket driter man nok i både ett og tre barn og sure ekser - det gjelder bare å ende opp der uten avsporing! [:)]

uff daa[&o]

kan ikke si jeg kjenner meg igjen, di jeghar prata med og møtt har ingenting imot unge fra før selvom dem ikke har noen.. her nede syns jeg det er ganske akseptabelt :) noe jeg ser på som bra[:)]

men er kjedelig det skal være sånn for deg :/ håper du finner en snart som ikke bryr seg :)

Back
Topp