HVORFOR!?!?!

*yummymummy*

Gift med forumet
er det myyye kjekkere å leke med brettspill, makaroni, mel, kjeler og sånn, enn lekene hun har??
Minisjefen har plenty med kjempe kjekke leker.
MEEEEN hele dagen lang drar hun ut alt hun IKKE har lov til å leke med.
Lekene hennes står lett tilgjengelig på stua, og jeg prøver å aktivisere henne med dem.
Men neida, hun skal dra ut brettspill og kortspill, og gå i skuffen med tørrvarer HELE tiden.
Og jeg må løpe etter henne hele tiden, og rydde.
Hittill i dag har hun dratt ut 5 brettspill, fordi jeg skulle rydde noe på kjøkkenet, og ikke akkurat kan hindre henne i å gå på stua, når jeg går på kjøkkenet.
Når jeg kom ut på stua, lå det strødd med kort og spillebrikker og sånn over hele gulvet.
Så prøvde jeg å få med meg henne på å rydde det opp igjen, og da sniker hun seg forsyne meg på kjøkkenet, og tar og tømmer en nesten helt full boks med makaroni, ut over hele kjøkkengulvet!!![:@]
Jeg SKAL på ikea og ha flere barnesikringer, men syns det er drøyt å måtte barnesikre alt av skap og skuffer, bare fordi hun ikke kan la være å oppi alt.

story of my life! Fisher Price og Play School meg midt i rumpe, han blaaser i de. Eneste de fakt?sk blir brukt t?l er at jeg traakker paa de om natta og skvetter som faen naar det begynner aa raute og bjeffe! Kjeler, skjeer, klesklyper og spagetthi! det er göy det!

Jeg hadde da starta med å sette brettspill og kort opp i høyden så ho ikke rekker, eller sette det bort så ho ikke ser det.[:)] Da har du eliminert bort ett "problem" ihvertfall.[:D]

Hehe husker den tia der ja[:D]

Jeg skulle IKKE barnesikre alt jeg, kun de viktigste skuffene og skapene på kjøkkenet.

*kremt* idag er det barnesikring på alt!
Skuffer og skap på kjøkknet, og alle skuffer og skap i seksjoner og kjøpmannsdisker nede i første etasje..
Jeg ble rett og slett dritlei tilslutt[8D]

ja det er bare sånn det er [8D]
derfor jeg har sluttet å kjøpe leker[:-]

ORIGINAL: LeonoraD

Du sier løsningen selv: Leker som ligger tilgjengelig er uinteressante. Så da får du rydde dem inn i spennende skap og gjøre de mer utilgjengelige, da. Kan funke?

haha, har forsökt det ogsaa... men nei da, det er heller rett bort til noe han ikke faar lov til, faa öyekontakt med meg riste paa hodet og si: nei nei nei, mamma se, nei nei nei for saa aa gjöre det som ikke er lov

Jeg har TO sånne.... Såeh...ikke klag!! [:D][:D]

ORIGINAL: Selveste Kråka

eh, så bare fordi du har det "værre" fordi jeg bare måtte ha en utblåsning, over min ene, så har jeg ikke lov til å klage?
vel, jeg har en til jeg også, bare følte ikke for å klage over han akkurat nå.
Er det virkelig slik, at bare fordi noen TROR de har det værre, så har ikke andre lov til å komme med en utblåsning?!??!?!?!?!?!
Særiøst?!?!?!

ORIGINAL: *yummymummy*

eh, så bare fordi du har det "værre" fordi jeg bare måtte ha en utblåsning, over min ene, så har jeg ikke lov til å klage?
Er det virkelig slik, at bare fordi noen TROR de har det værre, så har ikke andre lov til å komme med en utblåsning?!??!?!?!?!?!
Særiøst?!?!?!

NEI, ikke seriøst!! Så du ikke [:D][:D]???
Var en "klage" fra meg også, skulle bare vinkle det litt humoristisk, men ser den falt igjennom..Beklager.
Jeg skjønner godt hvordan du har det, siden begge mine er akkurat sånn. Jeg trøster meg med at det sikkert blir bedre om en 12 års tid...hahaha. [:D]

Særiøst?!?!?!

Tror kanskje ikke hun mente å provosere altså[&:]
Eller?

ORIGINAL: Que

Særiøst?!?!?!

Eller?

godt mulig hun ikke mente det sånn, men det er ikke første gangen noen kommer med den på generell, at ingen kan klage, fordi noen har det værre.

ORIGINAL: Que

Særiøst?!?!?!

Eller?

Nei, jeg gjorde ikke det [;)]

Back
Topp