Hvorfor?!?

Iselin2

Forelsket i forumet
Jeg skrev tidligere at jeg var litt (veldig) irritert på barnefaren.
Og i dag snakket jeg med han.
Det eneste han hadde å si var: "kommer du til å kreve barnebidrag, for det har jeg egentlig ikke penger til!"
Årh, kjenner det bobler inni meg!
Har han liksom ikke råd til å betale for sin egen unge?!
Å det værste er at han fra neste mnd har utbetalt nesten 14000 kr! Og bor sammen med en kamerat, så di deler på ei leie!

Jeg kjenner jeg blir irritert og sinna, for han forventer å få være med på det gøye, altså UL, passe barnet av og til, men skal ikke ha noen utgifter?? Årh!!

Meen, god påske til alle sammen [:)]

ORIGINAL: Varme

Utrolig umoden gutt dette var da!?! Han får nok ikke sneket seg unna barnbidraget nei[:D]

God påske til deg også og ikke tenk på han, han modnes kanskje litt med tiden[:D]

Han er umoden ja! Kan trygt sies !
Men han slipper ikke unna nei, han var like mye med på dette her, har ikke blitt gravid heelt alene heller. Hehe
Satser på at han vokser opp i god tid før babyen vil ut [:D]

mannfolk e noe dritt... Han jeg venter unge med gidder ikke være med på ultralyd fødsel eller noe som helst... bare later som om jeg ikke eksisterer!!! dritt....

åh skikkelig umoden fyr ja ,håper virkelig han vokser med tiden for det MÅ han da ungen kommer.ta seg sammen. Barnebidrag må han betale uansett.

ikke bry deg om han,er ikke lett tenker jeg men får bare heve seg over det[;)]

god påske[;)]

Utrolig umoden gutt dette var da!?! Han får nok ikke sneket seg unna barnbidraget nei[:D]

God påske til deg også og ikke tenk på han, han modnes kanskje litt med tiden[:D]

Kjenner jeg blir sinna på dine vegene

Mye umodne BF ute å går... huff [:o]

Noen fedre er bare ikke helt til å bli kloke på. MEN babyen får hvertfall all den kjærlighet den trenger av en mamma som venter spendt på å få den i hendene sine. Husk bare på at alt den trenger er et trykt hjem og mye kjærlighet det kan du/dere som opplever disse umodene fedrene klare fint å gi på egenhånd.Skjønner veldig godt det er frustrerende og sårende og skulle forholde seg til dem.Barnebidrag kommer de seg ikke unna. Hvis de nekter ender det opp med blodprøve og den kommer de ikke unna.. Så slapp av og kos deg i denne tiden og ikke la dem ødelegge noe så fantastisk som denne reisen er.. Kos deg i ferien og tenk på deg,den lille som vokser i magen din og nyt tilværelsen... klem fra meg

Takk for alle svar, det setter jeg stoor pris på![:)]
Jeg skal klare meg uansett hvordan barnefar oppfører seg, er bare irriterende at han er sånn..
Har mange bak meg, som støtter og vil hjelpe [:D]
God påske vedere til alle sammen !![:)][:)]

fysj!!!![:@] skjønner du blir sint...

Ja hiv dere til kristiansand [:D]
Han er tydeligvis ikke godt informert om akkurat det med barn.
Jeg skrev en melding i går om at han hadde to valg.
Valg 1: Ta del i barnets liv, og at det inebærer å betale
Valg 2: La være, da får han ikke treffe ungen heller
Syns det er ganske rettferdig, at hvis han ikke vil betale får han heller ikke se ungen.
Meen, jeg har ikke fått svar .. Så jeg får bare vente å se hva han finner ut av !

ORIGINAL: Iselin2

Ja hiv dere til kristiansand [:D]
Han er tydeligvis ikke godt informert om akkurat det med barn.
Jeg skrev en melding i går om at han hadde to valg.
Valg 1: Ta del i barnets liv, og at det inebærer å betale
Valg 2: La være, da får han ikke treffe ungen heller
Syns det er ganske rettferdig, at hvis han ikke vil betale får han heller ikke se ungen.
Meen, jeg har ikke fått svar .. Så jeg får bare vente å se hva han finner ut av !

godt sagt!!! han får ta et valg[:@]

huff, det være en veldig kjedelig situasjon. Det høres jo ut som om han må betale barnebidrag uansett, og det er jo kjempebra! Tror ultimatum er noe å holde seg unna, selv om du gjør det ut av frustrasjon kan det av han oppfattes som et maktspill. Er jo best om dere kommer overens for den lilles skyld :) Han er tydeligvis ikke en ideel barnefar, men er vel verdt å håpe på og gi rom for at han kan modnes til oppgaven, også etterhvert som barnet blir større. Lykke lykke til :)

Back
Topp