Hvorfor virker ikke

Palma12

Betatt av forumet
Barn i magen sidene? Vil jo være med i julekalendern jo. Har stått i hele dag at dei har byttet til ny server og dette har gått kjempe-bra, viss jeg ikke kommer inn på siden så er det noe i veien med nettleseren min/den klarer ikke å finne den nye adressen men dette fikser seg etter hvert. Men kommer fremdeles ikke inn????[:o]

Kunne ikke bry meg mindre... [8D]

hihi...[8D]

Viss du ikke har noe fornuftig svar på innlegget mitt så kan du vel heller bare la være å svare!

Det kom nok ikke helt frem i spørsmålet mitt, men det jeg ville ha svar på er om det bare er meg som ikke kommer inn, eller om det gjelder for alle

Tror nok ikke vi her inne er de rette å spørre nei..
er nok mange av oss som er blitt litt (for?) hekta på babyverden til at vi har tid til å være på BIM og andre steder[;)]

Hei!
Jeg sjekka nå og jeg kommer meg inn ...

Da får jeg beklage så meget. hadde håpet at det ikke bare var jeg som brukte flere forum.

Tusen takk frk_fryd. Super-snilt at du giddet å sjekke. må være min side det er noe galt med da[>:]

Neida.. ikke misforstå.. men mente bare at de færreste her nok er så hekta på bim
så det er sikkert mer effektivt å spørre noen direkte..[;)]

Lykke til med å komme innpå der når du prøver igjen, da[;)]

ORIGINAL: Mrrr Mrrr

Da får jeg beklage så meget. hadde håpet at det ikke bare var jeg som brukte flere forum.

Bruker flere forum, men ikke Bim. Der likte ikke jeg meg!

Back
Topp