Hvorfor vil du ned i vekt?

MariaS

Forumet er livet
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Novemberlykke 2016
♡Julekulene 2021♡
Hva er de største grunnene for at du vil gå ned i vekt?
 
Jeg vil ned i vekt for å forhåpentlig trives mer med kroppen min og for å kunne holde ut lengre i lek med barna.
Hadde også vært greit å gått ned et par størrelser fordi det da blir mindre garn å kjøpe til klær jeg strikker til meg selv :p
 
Last edited:
Haha må bare si at jeg elsket garn kommentaren :hilarious:

Jeg vil ned i vekt for å kunne være mer aktiv med familien og vise datteren min en sunn livsstil :)
Ønsker også ned for å være i bedre form før vi prøver på nr 2. Og generelt føle meg bedre i egen kropp :smug:
 
Fordi kroppen min trenger det. Og jeg skulle gjerne sett ok ut.
 
Bedre helse, passe bedre inn i klær (nå når de passer i midjen så blir de gjerne en halvmeter for lange). Og nå passer jeg ikke mesteparten av klærne mine da jeg har gått opp 10 kg de siste par årene.

Og ikke bare blir det billigere med garn til plagg til seg selv, det går jo fortere å strikke størrelse small enn xl/xxl. :hilarious:
 
Bedre helse, passe bedre inn i klær (nå når de passer i midjen så blir de gjerne en halvmeter for lange). Og nå passer jeg ikke mesteparten av klærne mine da jeg har gått opp 10 kg de siste par årene.

Og ikke bare blir det billigere med garn til plagg til seg selv, det går jo fortere å strikke størrelse small enn xl/xxl. :hilarious:

Så sant, så sant :laughing002
 
Jeg vil ned i vekt for å kunne bli gravid og leve et bedre og mer aktivt liv.
 
For å få mer energi til barna og for å holde meg sunn og frisk!:) gått inn ca 10 cm rundt midja nå 6 mnd etter fødsel:) og det er med lite/nesten ingen trening:) Har funnet en matplan som funker knall for meg og har nå startet en mammagruppe på face for å å hjelpe andre mødre med det samme:) Og for at jeg selv syns det er mer motiverende å være fler:)
 
Hva er de største grunnene for at du vil gå ned i vekt?
For å være under BMI kravet for IVF.
Hadde egentlig akkurat begynt å komme dithen at jeg kunne være fornøyd med kroppen min, den fungerer til det den skal, da vi fant ut at PGD/IVF blir veien for oss.

Selvfølgelig vil jeg gjerne være tynnere, men jeg har vært på det laveste av anbefalt BMI for høyden min før og jeg følte meg fortsatt feit. Så tror ikke antall kg har så mye å si på det :)
 
For å føle at jeg kan være like aktiv sammen med barna som jeg var før, for å føle meg vel med den jeg er, for å passe klærne mine igjen, og for helsa sin skyld. Jeg har lagt på meg mye over relativt kort tid, og var tynn for et par år siden, så jeg kjenner ikke igjen den personen jeg ser i speilet.. Jeg har aldri vært opptatt av vekt, og det gjorde meg ingenting å legge på meg flere kilo, men «plutselig» hadde jeg gått opp mange kilo...
 
Back
Topp