Er det noen som vet hvorfor det «vibrerer» i underlivet gjennom en graviditet? Jeg har hørt noe sier at det er fosteret som tisser, men det gir ikke mening så tidlig. Kan det ha noe med utskiftning av fostervann å gjøre? Det er så freaky.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ingen anelse! Har ikke hatt noe sånt enda jeg denne gangen. Leamus fordi ting strekkes og utvides kanskje?
Nei, det er akkurat som noen setter på en super svak vibrator rett bak symfysen eller i lysken et sted Leamus er ikke så raskt liksom. Det er veldig svakt, men vibrerende liksom.Har ikke kjent på at det vibrerer, men jeg har opplevd typ leamus i magen kan være det?
Ja, jeg har fått det i hvert svangerskap i hvert fall og hørt at andre har opplevd det samme ogsåEr det vanlig når man er gravid? Jeg har ikke kjent dette enda hvertfall
Første svangerskap her, så morsomt å lære noe nytt!Ja, jeg har fått det i hvert svangerskap i hvert fall og hørt at andre har opplevd det samme også
Aldri hørt om eller opplevd selvEr det noen som vet hvorfor det «vibrerer» i underlivet gjennom en graviditet? Jeg har hørt noe sier at det er fosteret som tisser, men det gir ikke mening så tidlig. Kan det ha noe med utskiftning av fostervann å gjøre? Det er så freaky.
Aldri hørt om eller opplevd selv
Whaat? Jeg føler jeg hører om at alle kjenner dette Kanskje det bare er meg det er noe merkelig medHeller ikke opplevd dette
Whaat? Jeg føler jeg hører om at alle kjenner dette Kanskje det bare er meg det er noe merkelig med
Jeg har hatt det med både jenta og gutten minJeg kjenner masse til disse vibreringene, men aner ikke hva det kommer av har også lest at det kommer av at (gutt) fosteret tisser. Jeg venter gutt og er 23+3
Det er jo ikke i underlivet sånn sett, men langt nede, det er inni magen, men langt nede liksom.Jeg har aldri vært borti det heller Har kjent det når fosteret tisser, en dirring, men ikkei underlivet