Hvorfor valgte du morsrollen?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kjersti
  • Opprettet Opprettet
Jeg valgte morsrollen fordi jeg har lyst på barn og ikke kan se for meg et liv uten. Jeg har lyst på to, kanskje tre barn. Fylle huset med lek, lese for dem, ta dem med på tur, gi dem en flott oppvekst.

Nå blir jeg 32 år og jeg syns det er på tide, hehe.. Kjenner vel at klokka tikker litt.
Fant drømmemannen min for 3 år siden og har trengt kjærestetid før vi valgte å få barn. Og herregud som vi har sløst denne tiden på renovering av hus!? (fnis)
Anyways! Vi var ikke klar for barn i det hele tatt. Ikke jeg! Haha.. Men jeg blir jo aldri klar. Og det passer liksom aldri.. Føler meg evig 25. Det er så mye som skjer hele tiden jeg vil få med meg. Det passet aldri å bli gravid å snu livet på hodet. Men jeg har jo kjempelyst på familie og..
Derfor ville jeg bare hoppe i det. Vi bestemte oss for det i mai. Og en måned etter var jeg gravid. Fikk sjokk! Det skjedde så fort!?

Men det er helt fantastisk! Og veldig skummelt. Men jeg gleder meg enormt. Tenk jeg skal bli mor!? Sprøtt..

Jeg tror egentlig den valgte meg, å få barn var en helt naturlig ting, det neste steget etter giftemålet.

Føler jeg ble valgt jeg også... Jeg syntes liksom ikke jeg var helt klar ennå, så jeg gikk på prevensjon. Men klare ble vi så fort prevensjon ble trosset og et lite liv ble til. Superklare og lykkelige! :)

Vil ikke ha et liv uten barn, for meg er barna meningen med livet:) Hadde jeg ikke klart å få barn selv, hadde det nok blitt adopsjon.

Trolljente født 13.10.2011
Lillebror/søster ventes 28.03.2014

Her valgte morsrollen meg, skulle jeg til å si! Jeg ble gravid på pillen. Vi hadde vært kjærester i 3 år og samboere nesten like lenge, så vi var aldri innom tanken på å ta bort barnet! Idag er det det beste som noensinne har hendt oss, og vi ser at det var en grunn til at det skjedde. Det kunne faktisk ikke passet bedre. Så mye vår lille prinsesse har lært oss om livet og alle nye følelser hun har vist oss :) *sukk* Og når jenta di på 2 sier; elsker deg mamma og pappa , DET er livet det ♡
Nå gleder alle hjerter seg til å få et kjærlighetsbarn til, og enda en skatt å elske ♥

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Her valgte morsrollen meg, skulle jeg til å si! Jeg ble gravid på pillen. Vi hadde vært kjærester i 3 år og samboere nesten like lenge, så vi var aldri innom tanken på å ta bort barnet! Idag er det det beste som noensinne har hendt oss, og vi ser at det var en grunn til at det skjedde. Det kunne faktisk ikke passet bedre. Så mye vår lille prinsesse har lært oss om livet og alle nye følelser hun har vist oss :) *sukk* Og når jenta di på 2 sier; elsker deg mamma og pappa , DET er livet det ♡
Nå gleder alle hjerter seg til å få et kjærlighetsbarn til, og enda en skatt å elske ♥

*sjalu* Min 3-åring sier bare at hun elsker rosa ;D

He he. Av og til sier hun at hun ikke er glad i mamma og pappa, bare pusen. Hjelper det? ;p

Hihi :) Klart det ;) Hun er egentlig bare mamma sin jente, da, og det hjelper jo ;) Pappa får ta til takke med lillesøster;)

Det var bare den mest naturlige ting i verden.
Vi hadde ikke vært sammen lenge når vi begynte å snakke om barn (mulig alderen var en medvirkende faktor, ikke det at vi er gamle, men vi var begge på riktig sted i livet). I dag har vi snart vært kjærester i 3 år. Vi har ei lita jente på 10mnd og en liten marsboer i magen og i oktober gifter vi oss.
Å få barn er det mest fantastiske jeg noen gang har gjort. En virkelig berikelse. LYKKE! Nå gleder vi oss til å få en til som vi kan overøse med kjærlighet.

Back
Topp