Hvorfor ubehag i livmoren?

En tråd i 'Februar 2020' startet av Minlillenr3, 22 Jun 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Minlillenr3 Elsker forumet Februarbarna 2020

asså er det fler som får ubehag, stikninger, i magen/livmoren om dagen? Jeg kan jo ikke gjøre noe som helst føler jeg uten at det river og sliter:hilarious: håper dette er normalt?

2. AL93 Elsker forumet Junilykke 2020 ♡

Jeg merker det spesielt godt hvis jeg snur meg i senga. Tror det er helt normalt. Livmoren vokser jo :)

3. LiteFrø Elsker forumet Novemberlykke 2016 Julegavene 2019 Desemberskatter 2016 Januarlykke 2020

Sniker fra januar.
    Det kalles for ligamentsmerter. Livmor vokser og da kjenner du stikkende smerter i sidene og ned mot underlivet. Jeg har hatt særlig når jeg nyser eller hoster. Og når jeg snur meg om natten osv. Kan være fryktelig vondt men det er helt normalt :happy:

• Liker Liker x 1
    • Informativ Informativ x 1
  4. Minlillenr3 Elsker forumet Februarbarna 2020

Takk utrolig irriterende da:hilarious: hadde ikke dette med de to andre:eek:

5. LiteFrø Elsker forumet Novemberlykke 2016 Julegavene 2019 Desemberskatter 2016 Januarlykke 2020

Ja noke ganger må jeg bøye med skikkelig fremover for det gjør så vondt.. hadde like mye sist også så det er forskjell på folk ;)

6. Toffifee Forumet er livet Januarlykke 2020 Februarbarna 2020

Ja, jeg kjenner også mye av det :)

7. Peony Elsker forumet VIP ❤️ Augustlykke 2020 ❤️

Har masse av det! Føles som mensmurringer.
    Men i går da jeg snudde meg brått og gikk ut av senga, så stakk det skikkelig i eggstokken (føltes det ut som). :inpain: Men vanlige murringer i dag.

8. Tekopp Forumet er livet Septembergull'17 Februarbarna 2020

Er både at livmor vokser (murringer) og stillinger fra pigmenter. Har mye av det selv.

9. Minlillenr3 Elsker forumet Februarbarna 2020

Får litt problemer med jobben min når dette kommer i tide og utide, så glad for en kort uke denne gang med sen vakter:hilarious:

10. mammamiaaa Forelsket i forumet Desemberglede 2015

Jeg har mye vondter i livmorområdet og syntes egentlig det har blitt værre for hver graviditet. Sist da jeg var høygravid med nr 3 kunne jeg våkne midt på natta og ikke klare å bevege meg fordi jeg fikk så stikkinger/strekkinger i livmora når jeg rørte på meg. Denne gangen var det et av mine første symptomer:)

11. Månelilje Forelsket i forumet

Jeg har en del murringer, såpass mye at føles ut som om jeg har mensen, litt sånn til og fra hele tiden. I tillegg føles jeg liksom litt oppblåst og stramt over hele magen.

12. Minlillenr3 Elsker forumet Februarbarna 2020

Samme her, litt småtravelt:hilarious:

Del denne siden