Hvorfor ubehag i livmoren?

Minlillenr3

Elsker forumet
Februarbarna 2020
asså er det fler som får ubehag, stikninger, i magen/livmoren om dagen? Jeg kan jo ikke gjøre noe som helst føler jeg uten at det river og sliter:hilarious: håper dette er normalt?
 
Jeg merker det spesielt godt hvis jeg snur meg i senga. Tror det er helt normalt. Livmoren vokser jo :)
 
Sniker fra januar.
Det kalles for ligamentsmerter. Livmor vokser og da kjenner du stikkende smerter i sidene og ned mot underlivet. Jeg har hatt særlig når jeg nyser eller hoster. Og når jeg snur meg om natten osv. Kan være fryktelig vondt men det er helt normalt :happy:
 
Sniker fra januar.
Det kalles for ligamentsmerter. Livmor vokser og da kjenner du stikkende smerter i sidene og ned mot underlivet. Jeg har hatt særlig når jeg nyser eller hoster. Og når jeg snur meg om natten osv. Kan være fryktelig vondt men det er helt normalt :happy:
Takk utrolig irriterende da:hilarious: hadde ikke dette med de to andre:eek:
 
Takk utrolig irriterende da:hilarious: hadde ikke dette med de to andre:eek:
Ja noke ganger må jeg bøye med skikkelig fremover for det gjør så vondt.. hadde like mye sist også så det er forskjell på folk ;)
 
Ja, jeg kjenner også mye av det :)
 
Har masse av det! Føles som mensmurringer.
Men i går da jeg snudde meg brått og gikk ut av senga, så stakk det skikkelig i eggstokken (føltes det ut som). :inpain: Men vanlige murringer i dag.
 
Er både at livmor vokser (murringer) og stillinger fra pigmenter. Har mye av det selv.
 
Får litt problemer med jobben min når dette kommer i tide og utide, så glad for en kort uke denne gang med sen vakter:hilarious:
 
Jeg har mye vondter i livmorområdet og syntes egentlig det har blitt værre for hver graviditet. Sist da jeg var høygravid med nr 3 kunne jeg våkne midt på natta og ikke klare å bevege meg fordi jeg fikk så stikkinger/strekkinger i livmora når jeg rørte på meg. Denne gangen var det et av mine første symptomer:)
 
Jeg har en del murringer, såpass mye at føles ut som om jeg har mensen, litt sånn til og fra hele tiden. I tillegg føles jeg liksom litt oppblåst og stramt over hele magen.
 
Back
Topp