Hvorfor tviler jeg??

2008/2013/2014

Glad i forumet
Jeg har truffe en fantastisk mann. Har kjent han siden mai i fjor. Nå snakker vi om å flytte sammen. Jeg har jo kjempelysst til dette. Men på en annen side så tviler jeg/er litt redd. Hvorfor??
Jenta mi kjenner han kjempegodt, vi er hos han hver dag.

Er det noen med barn som har blitt samboer (ikke med bf) etter så kort tid??
Hvordan gikk det??

Vi ble samboeren relativt tidlig og jeg har en datter fra ett tidligere forhold. Det var hun som først begynte å snakke om at vi måtte flytte sammen, he he!

Hvordan det gikk? Vi er gift, hehe!![:D] Vel og merke ikke rett etter vi ble samboere da, men[8D]

ORIGINAL: Reinlykke

Kjenner 3 stk som flytta sammen med typen etter mer eller mindre 6 måneder sammen. Der var det bare den ene parten som hadde barn, ikke begge. Alle 3 er fortsatt samboere, og jeg har ikke hørt noe som tyder på at det skranter der. Så jeg ønsker deg lykke til, lytt til hjertet ditt og velg det som er riktig for deg og barnet [:)] Ingen vits i å forhaste seg, hvis du synes det er for tidlig, men hvis du føler at det er rett - hopp i det [:)]

Eg meine egentlig at dette er det rette å gjøre...
Er gjerne bare redd for å binde meg...

Å så er det litt det gjerne at han har 3 unger. Det er en liten utfordring...

ORIGINAL: Søte frøken

Du er sikkert redd for at det skal skjære seg[;)]

Klart eg er redd for det skal skjære seg, men kan jo ikke tenke på det for alltid... kommer ingen vei da [;)]

Jeg fikk ny samboer, på kortere tid enn det, og det har gått KJEMPE fint for meg og barna i allefall. Barna liker han veldig godt, og for dem så er det akkurat som om det alltid har vært sånn [:)]

ORIGINAL: Råsa Muffin

Jeg fikk ny samboer, på kortere tid enn det, og det har gått KJEMPE fint for meg og barna i allefall. Barna liker han veldig godt, og for dem så er det akkurat som om det alltid har vært sånn [:)]

Så egentlig bør eg bare hoppe i det??
Siden begge mener dette er det riktige

Følg hjerta ditt [:)]
Eg syns du skal gjøre det vist d er det du vil og føle det er rett[;)]

går det ikke nå så går det ikke senere sier nå jeg.

vi flytta sammen etter litt over en mnd vi [:)] har vært sammen i 3,5 år og har en sønn på snart 11 mnd nå [:)]

vi flyttet sammen offesielt etter en mnd. Men bodde sammen etter bare en helg[8D] Hadde da en datter på 1 år(3 år nå)
Hun var hos pappaen annenhver uke.
Det gikk strålende, datteren min ser på sambo som en ekstra pappa.
Vi har nå en sønn sammen og har det kjempe bra! Angrer ikke et sekund!

Back
Topp