Hvorfor tror alle at jeg......

Raro

Elsker forumet
Desemberskatter 2016
ønsker at barnet skal bli jente..? Når folk spør meg hva jeg tror det blir så sier jeg gutt. Fordi det er det jeg har på magefølelsen og fordi jeg har drømt at det blir en gutt.. Så forventer egentlig det på ultralyd.. Etter at jeg har svart dette så er det flere som har sagt: det er bare fordi du egentlig ønsker en jente det..
Men det stemmer jo virkelig ikke.. Jeg blir like glad for begge kjønn, men ser for meg at jeg får en gutt.. Flere som har opplevd lignende?
Utrolig irriterende synes jeg.!! Liten utblåsning :excited001

Skjønner frustrasjonen din ja. Bare fori man har det ene eller andre fra før så er det liksom dermed sagt at man ønsker seg det motsatte denne gangen?! Det er jo absolutt ikke tilfellet alltid. Jeg ønsker meg først og fremst en frisk unge jeg :)

Vi har en av hver :) Men en venninne sa til meg at "ja du håper vel at det blir jente vel?". Jeg håper ikke noen ting jeg. For graviditeten er planlagt og ønsket og jeg blir glad uansett. Er veldig dårlig, som minner meg om første svangerskap, men er ikke dermed sagt at jeg får jente denne gangen selvom :) Men ja skjønner at du blir irritert over de som sier sånt. Hadde jeg også blitt det :)

Men saken er den at jeg ikke har barn.. Så forstår ikke hvorfor folk sier det til meg.. hmpr :dontknow

Viktigste er ett friskt barn.! ikke hvilket kjønn..

Back
Topp