Hvorfor trenger vi mannfolk?!?!?!

Annikeen

Forelsket i forumet
JA, det har jeg lurt på MAAANGE ganger!! Hvorfor trenger vi de??
I går så låste ryggen min seg (IGJEN) mens jeg badet gullet. Gubben lå på gjesterommet med influensa (må være den svakeste noensinne) ... RETTELSE; SATT på dataen å kjørte fly!!! INGEN HJELP Å FÅ!!
Har så vidt sovet i natt jeg pga den helvettes ryggen! Gutten våknet halv sju (!!!!)... Fikk jeg noe hjelp da?? NEEEEI!
Jeg klarte rettogslett ikke å stå opp da. Heldigvis sovnet gutten sammen med meg i sju tiden, og sov til ti. Jeg sov ikke noe særlig godt da heller. HALV TOLV KLARTE JEG Å KOMME MEG OPP! Lå da leeenge å ropte på gubben, men ikke noe svar!!
Men hva om når jeg blir dårlig (Var dårlig for ei stund siden, og var det en hel uke, men hvem måtte ta seg av gutten?!?! Jo, det var meg. Gubben kunne ikke ta seg fri). Men når han er dårlig så er det en selvfølge at jeg tar han hele forbanna tiden!
Sånn, takk for at jeg fikk ut litt agressjon!!!

Mvh oppgitt, lei og frustrert frue!!

ORIGINAL: merete_80

Da hadde jeg også vært forbanna. Har heldigvis en bedre halvdel som vet bedre enn å gjøre noe sånt.

Lucky you!

ORIGINAL: MsDominO!

at du gidder sier jeg bare[8|]

Har ikke noe annet valg! Men han skal få kjenne hvordan jeg har det!

ORIGINAL: Auliana

Pakk en liten bag og reis på overnatting hos en venninne. Så får gubben ta seg av guttungen alene et døgn.

Får gjøre det den helgen jeg fyller 20! :p

ORIGINAL: Annikeen

at du gidder sier jeg bare[8|]

Har ikke noe annet valg! Men han skal få kjenne hvordan jeg har det!

hvorfor ikke?

Noen må jo ta seg av gutten, ikke sant? :)

da hadde jeg vært rimelig pisst altså [:@][:@] Heldigvis (for min del) er sambo stikk motsatt av det der[:)]

da hadde jeg rett og slett klikka og slått noe veldig hard i hodet på han!!!
har man barn sammen så er man jammen meg to om ansvaret!!!!
her er heldogvis mannen kjempe flink og tar sin del av arbeidet!
skulle bare mangle sier jeg bare......

Enda en påminnelse på hvorfor jeg flytta fra BF..Fikk aldri hjelp eller noe som helst jeg heller å det gadd jeg ikke!
Trenger ikke mannfolk [:D] i allefall ikke jeg..

En grunn til at jeg pælma ut min...
Ja, jeg er da alene om guttungen skulle jeg bli dårlig, men... Slipper da hvertfall å irritere meg over manglende hjelp fra en lat kar...

her setter gubben på tv-spill og sånt etter at guttungen er i seng. bidrar så det holder og litt til[:)] skulle bare mangle mener jeg da, og hvilket bra forhold de har i dag. pappa er det store helten.[:D]

At du gidder!!!
Sånnt hadde aldri typen min gjort og det vet jeg! ! ! !
Nei fy fan!! Hadde blitt forbanna ja! ! !

Hvor gammel er pappaen?  tror det finnes mange umodne unge pappaer der ute..

Dere trenger å få bedre kommunikasjonen dere imellom. Snakke om hva dere foventer av hverandre. Hva dere forventet iforhold til det å bli mamma og pappa. Og om hvordan dere synes en mamma/pappa bør være..

Prøv å gjennomføre praten uten at det blir krangling og dømming av hverandre.

Lykke til!  vet av erfaring at det kan være vanskelig å snakke sammen uten krangling når det er masse følelser med i bibldet også..

ORIGINAL: Windy

Hvor gammel er pappaen?  tror det finnes mange umodne unge pappaer der ute..

Dere trenger å få bedre kommunikasjonen dere imellom. Snakke om hva dere foventer av hverandre. Hva dere forventet iforhold til det å bli mamma og pappa. Og om hvordan dere synes en mamma/pappa bør være..

Prøv å gjennomføre praten uten at det blir krangling og dømming av hverandre.

Lykke til!  vet av erfaring at det kan være vanskelig å snakke sammen uten krangling når det er masse følelser med i bibldet også..

Han er 24 år. Noen dager er han veldig hjelpsom. Men han er hjelpsom når jeg ikke "trenger" det :p

Hvorfor trenger man en sånn gutt, burde spørsmålet være..
For sorry at jeg sier det, han høres ikke ut som en mann i mine ører..
Du har jo to unger, en liten og en stor.. Hadde jeg aldri orka..

Min kan være bittelitt talentløs til tider han også, men ikke i nærheten av dette..

Han må få opp øynene, men hvordan? Familievernkontoret kanskje??

Skjønner GODT frustrasjonen din for å si det slik...

Back
Topp