Hvorfor sur?

morfor2

Glad i forumet
Jeg er så sur nå om dagen... Vet ikke helt hvorfor, men er det bare hele tiden. Slitsomt for mannen min som ikke skjønner noenting.... Er så  trøtt/sliten at jeg bare vil være alene.

Og hvis han spør hva det er bare glefser jeg tilbake at jeg ikke vil snakke om det og at det går over av seg selv, og at det ikke er nødvendig og lage en big deal ut av at jeg ikke er i solskinnshumør til alle døgnets tider. Bare gravide hormoner eller er jeg helt psyko?

Noen andre som har det slik i svangerskapet?

har sånne perioder jeg og[&:] våknet faktisk pisse sur i dag, dritt dårlig humør, har bare lyst til å være alene. frister å hive typen på hode ut for noen timer, men stakkers fyr da, han har ikke gjort en dritt..

kjenner opplegget, er drittsur idag, føler at stakkar gubben bare maser...lyst og slå han litt kjenner jeg, enda han bare har støvsuget, og hengt opp klesvasken, og jeg sitter her, nei kose mannen nå....

Outch! Får man enda en hormonperiode?? Høres skikkelig kjedelig ut! Har enda ikke fått sånne utbrudd, og håper jeg slipper det.
Håper denne perioden din ikke varer så lenge da, du er ikke psyko, bare gravid![;)]
Lykke til!

Hehe, kjenner meg veldig igjen.. men nå er jeg ikke sur! Bare kjempelei meg, redd for en hel masse ting, gråter hele tiden.. men men, hormoner kalles vel det?? [;)] Cheer up da, sender deg en STOOOR klem jeg [:D]

Back
Topp