Hvorfor stresse i jula ?

sjopp

Elsker forumet
Jeg begynte med julegavene i går...
Kjøpte til alle.. Og nå er jeg ferdig [:D][:D]
29 gaver ferdig kjøpt, dandert, pyntet og pakket inn.

Jeg begynte på lørdag og blei ferdig i går. Det er inkludert hjemmelagede gaver og godteri [8D] Det som faktisk er stress er å kjøre rundt med alt.

Stresser ikke.
Ikke kjøpt så mange gaver på så kort tid, da, for da hadde jeg blitt stressa... [:D]
Her er jeg strategisk, og skal være lite hjemme i jula... Hehehehe....

ORIGINAL: Labambie

Jeg begynte på lørdag og blei ferdig i går. Det er inkludert hjemmelagede gaver og godteri [8D] Det som faktisk er stress er å kjøre rundt med alt.

Er sant det, jeg har levert noen allerede, mangler 3 plasser i dag [:)]
Syns det er så koselig å reise rundt [:D]

Sånn bruker jeg å ha det og, kjøpe alt over en eller to dager, er jo ikke noe å stresse med som du sier[:)]
Men i år har jeg vært tidlig ute, handlet litt og litt siden slutten av oktober....var så redd jeg skulle bli helt krøpling når jeg ble høygravid, siden jeg har hatt bekkenløsning hele tiden... men jeg har igjen til barna, og de skal jeg kjøpe i dag[:)]
Fint pakket inn da, så koselig ut å ha under juletreet[:)]

ORIGINAL: MathiasOgMamma

Hadde en sånn dag lørdag 11 desember. Mor og jeg var på shopping, mens pappaen, guttungen og far var hjemme. Godt vi hadde stoor bil, siden begge handla alt den dagen!

Deilig å få gjort. Flink har du vært. Stilig pakket inn!!

Tusen takk [:)]
I år har jeg faktisk ikke vært like ille som åra før.
Har bare 1 type bånd og et par julekuler [8D]
Pleier å pynte pakkene noe helt vilt.
Er en ting jeg elsker med jula.. Sitte å pusle med pakkene [:D]

Fordi jeg er i full jobb og alene med 3 unger.. Har ikke TID å gå i butikker for å finne alle 30 +++ julegaver eller lage selv.. Stikker innom i lunsjer og rett før bhg stenger, blir ikke mange gaver i gangen da.. Så skal det pakkes inn, vaskes, bakes og pyntes mellom at ungene tar kveld og jeg selv kollapser i sovende stilling et eller annet sted i huset.. [X(]

ORIGINAL: Froskegele

Fordi jeg er i full jobb og alene med 3 unger.. Har ikke TID å gå i butikker for å finne alle 30 +++ julegaver eller lage selv.. Stikker innom i lunsjer og rett før bhg stenger, blir ikke mange gaver i gangen da.. Så skal det pakkes inn, vaskes, bakes og pyntes mellom at ungene tar kveld og jeg selv kollapser i sovende stilling et eller annet sted i huset.. [X(]

[:(] Hørtes utrolig slitsomt ut.
Da forstår jeg deg, og hvorfor det blir stress! [:)]

Back
Topp