Hvorfor skjer dette HVER dag??

• Trådstarter Trådstarter lindaen
  • Opprettet Opprettet
L

lindaen

Guest
Klokka er 22, jeg tenker "ÅH! Jeg er så trett, nå skal jeg jammen gå å legge meg.. Flinke meg, legge seg tidlig for en gang skyld.." Å neste gang jeg ser på klokka er den TI OVER TOLV?? Hva faen skjedde liksom? Mer avhengig av BV enn røyk, that sucks..

ORIGINAL: lindaen

Klokka er 22, jeg tenker "ÅH! Jeg er så trett, nå skal jeg jammen gå å legge meg.. Flinke meg, legge seg tidlig for en gang skyld.." Å neste gang jeg ser på klokka er den TI OVER TOLV?? Hva faen skjedde liksom? Mer avhengig av BV enn røyk, that sucks..

I know. samme problem. Nå skal jeg legge meg. Gleder meg til å komme meg under dyna.

Samme her.. det eer så irriterende.. går rundt i tåke hele dagen, for å legge seg om kvelden er jo grusomt.. hihihihi.. Kanskje vi trasser litt siden vi måtte legge oss tidlig da vi var små??? [8D][8D]

haha[8D] sånn er det når man er undre bv forbanndelsen [8D][;)]

huff, kjenner meg igjen der....Burde lagt med for leeeengst![:D]

Oi!!!!!!!
Er klokka så mye!
Jeg som skulle legge meg tidlig![:@]

hihi, kjenner til det der ja....

klokka går fort når enn er her inne[:)]

Tida flyr i godt selskap[;)] Glad jeg har bernefri og kan sove leeeeeeenge imorgen. Faktisk fri helt til søndag[:D][:D][:D]

Kjenner til den ja.. skulle ha pelt meg i seng for leeenge siden jeg.. men neida, her sitter jeg[8|]

Å! Nå har jeg og sambo blitt enige om at han står opp med Emma i morgen, så da kan jeg dra meg litt ekstra. digg![:D]

Skulle kanskje lagt meg når jeg tenkte på det, for nå er snuppa våken med diare og alt igjen.. Blir nok ingen søvn i natt nei..

Back
Topp