Hvorfor skal jeg synes det er gøy å rydde?

cathkal

Gift med forumet
Jeg elsker å rydde og pynte hjemme..altså jeg rydder ikke leker hele tiden.
Men så liker jeg å bare rive ting ut av rotete skap og sortere og rydde de fint.

Til og med nå som jeg har omgangssyken så klarer jeg ikke sitte i ro.
Men så har hjemmet vært min jobb da siden jeg har vært under rehabilitering en del år[:-]

Flere som er slik?

Nei, men kan godt få låne litt av deg[:-][8D]

håper jeg kan begynne jobbe til høsten så jeg ikke tenker så mye på hjemmet.
Men nå har jeg interiør som hobby da så sikkert litt derfor jeg liker ha de fint.
Men nå er leker akseptert som ikke rot[:D] så de tar jeg bare på kvelden.[:D]

ORIGINAL: _Nanne_

ja hadde de gått ann å overføre litt av det så skulle du gjerne fått en dose [:D]

har noen dager der jeg syns det er gøy å rydde og vaske.. men er desverre ikke alle dager som er sånn[&o]

Nå når jeg er hjemme blir det en del rydding ja, men som regel er det bare masse klesvask og støvsuging og vasking som trengs.
Sambo blir like oppgitt hver gang jeg sorterer noe, for da finner han ikke noe igjen, og jeg gjør det så ofte at jeg ikke husker hvor jeg har lagt det[8D]

Jada, rydder masse jeg også! Elsker å rydde i skuffer og skap, gjerne sent på kvelden når de fleste andre sover [8D] hehe
Men jeg rydder ikke lekene til snuppa hele tiden, det syns jeg liksom kan ligge litt rundt, da sees det at det er barn i hus <3
Elsker å rydde i kjøleskapet og andre skuffer / skap på kjøkkenet, der vil jeg ha det "perfekt" hehe [8D]

sign!

ORIGINAL: cathkal

Jeg elsker å rydde og pynte hjemme..altså jeg rydder ikke leker hele tiden.
Men så liker jeg å bare rive ting ut av rotete skap og sortere og rydde de fint.

Til og med nå som jeg har omgangssyken så klarer jeg ikke sitte i ro.
Men så har hjemmet vært min jobb da siden jeg har vært under rehabilitering en del år[:-]

Flere som er slik?

Jepp får fnatt av rot:p Leike e heilt okaij å ha overalt men når han har lagt se så rydda e alle leikene på plass: ) Lika å ha de ryddig rundt me: ) Både i skap å utenom: )

ser ikke problemet[:-]
deilig å synes det er gøy å rydde da[;)]

ORIGINAL: dripdrop

Jada, rydder masse jeg også! Elsker å rydde i skuffer og skap, gjerne sent på kvelden når de fleste andre sover [8D] hehe
Men jeg rydder ikke lekene til snuppa hele tiden, det syns jeg liksom kan ligge litt rundt, da sees det at det er barn i hus <3
Elsker å rydde i kjøleskapet og andre skuffer / skap på kjøkkenet, der vil jeg ha det "perfekt" hehe [8D]

kan signere alt du skriver her[:D]

Stikk motsatt jeg desverre [:o]

Men tror det er for at jeg ikke trives der jeg bor så da gir jeg litt blaffen [8|]

bare å svinge innom! jeg har masse skap du kan få rydde i[8D]

du hadde ELSKET boden min[:D]

Jeg elsker å rydde [:)] [;)]
Mååå ha det ryddig til enhver tid nesten, klarer ikke å ha det rotete rundt meg her hjemme. Er jeg borte hos noen, så bryr jeg meg ikke om rot, men hjemme måå jeg ha det ryddig.
Leker kan godt ligge litt rundt omkring, men andre ting og tang må jeg ha system i.
Har aldri overfull skittentøyskurv, og rydder hver gang jeg `roter`, da blir det ikke så mye å rydde på en gang heller.
Kjøkkenet må jeg ha prikkpritt alltid, viktig for meg [:D] Samme med kjøleskapet og mat-skuffen [;)]

Har en sambo som er stikk motsatt, han kan godt la ting ligge i flere dager før han rydder...Så man kan godt si at han er litt bortskjemt, for det ender alltid med at jeg rydder etter han etter en stund  [;)]

Jeg elsker å rydde - oooog kaste! [8D]

Back
Topp